Przeróbka gifa

Dział dla mistrzów Painta, Photoshopa, etc
MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Przeróbka gifa

Post autor: MisterM » 07-11-2018, 16:27

Sygna ustawiona na dw jeszcze raz wielkie dzieki misiek :lewin:
W imie zasad skurwysynu.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108275
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Przeróbka gifa

Post autor: Ridż » 07-11-2018, 16:44

kurde, moglem zrobic inaczej
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1452

Przeróbka gifa

Post autor: Tycior » 07-11-2018, 16:44

juz za pozno

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108275
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Przeróbka gifa

Post autor: Ridż » 07-11-2018, 16:47

no wiem
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Przeróbka gifa

Post autor: MisterM » 07-11-2018, 16:50

Ridż pisze: no wiem
Na pocieszenie możesz sobie zamknąć temat
W imie zasad skurwysynu.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108275
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Przeróbka gifa

Post autor: Ridż » 07-11-2018, 16:52

Nie będę zamykał.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Przeróbka gifa

Post autor: MisterM » 07-11-2018, 16:52

Ale czemu, temat wyczerpany
W imie zasad skurwysynu.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1452

Przeróbka gifa

Post autor: Tycior » 07-11-2018, 16:53

to kup duracell

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108275
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Przeróbka gifa

Post autor: Ridż » 07-11-2018, 16:56

MisterM pisze: Ale czemu, temat wyczerpany
To nie darkwarez.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Przeróbka gifa

Post autor: MisterM » 07-11-2018, 16:57

A w uwagoch to zamykosz
W imie zasad skurwysynu.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108275
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Przeróbka gifa

Post autor: Ridż » 07-11-2018, 17:08

uwagi to uwagi
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44269
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1158

Przeróbka gifa

Post autor: Finczy » 07-11-2018, 20:28

Halo! A ma pan prawo do edytowania czyjegoś dzieła? Błazna mu i niech Tycior prowadzi sprawę jako sędzia w e-sądzie :major3:

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Przeróbka gifa

Post autor: MisterM » 07-11-2018, 20:32

Z wrzuceniem tego gifa do neta daje takie prawo każdemu. Tak samo mogę zaraz edytować twoj avek i dorysować kutasa.
W imie zasad skurwysynu.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1452

Przeróbka gifa

Post autor: Tycior » 07-11-2018, 20:32

MisterM pisze: i dorysować kutasa.
zrob to, ja se ustawie

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Przeróbka gifa

Post autor: MisterM » 07-11-2018, 20:34

Moze poźniej, teraz ide po piwo
W imie zasad skurwysynu.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44269
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1158

Przeróbka gifa

Post autor: Finczy » 07-11-2018, 20:45

Po leszka free?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości