GPU na MXM 3.1 Type A

Dział dla mistrzów Painta, Photoshopa, etc
Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Alferdo » 23-02-2019, 22:09

ma ktos jakies fajne lepsze niz gf 630m? :qface: :qface:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Burak » 23-02-2019, 22:11

Nie opłaca się chyba.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Alferdo » 23-02-2019, 22:13

Co się nie opłaca :norek: Musi się opłacać :marian:


Edit. nie no, nie ma nic lepszego na typ A. Słabo.
Ostatnio zmieniony 23-02-2019, 22:16 przez Alferdo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Burak » 23-02-2019, 22:18

Lepiej se zbieraj pieniąszki na nowy computer, a nie ulepszasz tego co masz.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Alferdo » 23-02-2019, 22:19

Myślałem, że po taniości coś ogarnę, jakiś 650mx, ale lipton kapkę.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1162

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Finczy » 23-02-2019, 22:47

Burak pisze:
23-02-2019, 22:18
Lepiej se zbieraj pieniąszki na nowy computer, a nie ulepszasz tego co masz.
No niestety, ale to prawda. Sam w swoim staruszku nie mam co polepszać, bo nie ma czego i się nie opłaca. Czas na nowy komputer! Nowy poziom, ziom!

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Tycior » 24-02-2019, 11:43

lepiej kupic konsole
Obrazek

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17939
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 301

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Cartman » 24-02-2019, 12:43

Tycior pisze:
24-02-2019, 11:43
lepiej kupic konsole
Toś dojebau xD
Ostatnio zmieniony 24-02-2019, 12:43 przez Cartman, łącznie zmieniany 1 raz.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Alferdo » 24-02-2019, 12:43

Cartman pisze:
24-02-2019, 12:43
Tycior pisze:
24-02-2019, 11:43
lepiej kupic konsole
Toś doejbau xD
no jest taniej ogolem
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Tycior » 24-02-2019, 12:46

Cartman pisze:
24-02-2019, 12:43
Toś dojebau xD
przeciez tego laptopa co ma, do neta sobie zatrzyma a do gierek kupi konsole, co dojebalem?
PC do gier teraz to minimum 2,5k na samą bude a jeszcze monitor, to wyjdzie z 3k
ps4 kupi za 900PLN +/-
Nawet mogę z nim gry kupować po połowie to będzie taniej
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36159
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Pycior » 27-02-2019, 14:39

Ricz by chciał ps4
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Tycior » 27-02-2019, 14:41

to niech se kupi
pracuje to chyba moze odkladać po te 200zl.
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36159
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Pycior » 27-02-2019, 14:46

Na raty 0% moze wziąć :kurski:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Tycior » 27-02-2019, 14:48

no chociazby
ale on woli komiksy kupic
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Alferdo » 27-02-2019, 18:43

Ojej.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

GPU na MXM 3.1 Type A

Post autor: Tycior » 27-02-2019, 19:23

taka prawda
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość