Technologie Offtopic

Software, hardware, wózki inwalidzkie
Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105792
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Technologie Offtopic

Post autor: Ridż » 07-07-2016, 22:59

Co się odjebało ja nawet nie.
Nagrałem Minta na płytę, chciałem sprawdzić czy działa, robię URUCHOM PONOWNIE w Windowsie, a tu mi się nie włącza splasz skren producenta laptopa.
Myślę KURWA ZJEBAŁO SIE TRZEBA NOWY KUPOWAĆ. Wyjmuje wkładam baterie jak na informatyka przystało i nic. Wyjmuję baterię i nic. Skróty z FN do ekranu działały(jasność i wyłączenie włączenie). NO KURWA PEWNIE HAKERY JAKIEŚ JUŻ DYSK SZYFRUJO.

Przełożyłem ram do drugiego slotu, długo się włączało i działa :|
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 10485
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 535

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Marta » 07-07-2016, 23:02

naciśnij alt+f13
zawsze działa

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105792
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Ridż » 07-07-2016, 23:04

Ram wrócił na swoje prawidłowe miejsce i działa. nk powie co to było.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 10485
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 535

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Marta » 07-07-2016, 23:18

Ktoś ci wsadził do lapka ładunek EMP

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105792
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Ridż » 07-07-2016, 23:28

Jakby tak było to by się nawet nie włączył.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Jestem Magiem
Awatar użytkownika
User

Posty: 2998
Rejestracja: 04-08-2015, 12:08
Beczki: 35

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Jestem Magiem » 07-07-2016, 23:38

Ramy bywają kapryśne, stukniesz takiego lekko przy odkurzaniu i PC infinite prebootloop robi xD.

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7249
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 322

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Dranz » 08-07-2016, 08:45

a co jeśli mam wbudowaną baterię?
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105792
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Ridż » 08-07-2016, 10:52

To jej nie wyjmuj. Przecież to nie poradnik.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8702
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Escer » 08-07-2016, 15:14

Mint się wgrał na pamięć ram.
Obrazek

In a game for eternal fame.

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105792
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Ridż » 08-07-2016, 15:43

Escer pisze:Mint się wgrał na pamięć ram.
Nom, wtedy gdy wypalałem go na płytę.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112965
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1652

Re: Technologie Offtopic

Post autor: Burak » 08-07-2016, 15:54

Nagrywarka wypaliła RAM.
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138090
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Technologie Offtopic

Post autor: Tycior » 31-08-2016, 20:38

Wjeżdzam na grubym w ten zapomniany temat.
LTE w bialej :thumbup:

Obrazek
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112965
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1652

Technologie Offtopic

Post autor: Burak » 31-08-2016, 20:39

Zrobiłbym u siebie, ale mi szkoda transferu, mam tylko 1GB :qface:
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138090
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Technologie Offtopic

Post autor: Tycior » 31-08-2016, 20:43

Wstyd pokazywac te twoje 1mb :bambo:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 16927
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 270

Technologie Offtopic

Post autor: Cartman » 27-05-2017, 15:08

Obrazek
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105792
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Technologie Offtopic

Post autor: Ridż » 27-05-2017, 15:29

ale fejk
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość