Biedny Tycior

Software, hardware, wózki inwalidzkie
Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89278
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Biedny Tycior

Post autor: Ridż » 09-09-2018, 14:55

Otisek pisze:
Tycior pisze: Co ty kurwa takie debilne pytania zadajesz? Jakbym miał to nie byłoby problemu
Wypierdalaj z forum jam masz być taki wroc jak ochloniesz
juz ochlonal
Obrazek
Koty to gówno wysrane przez kurwę (tj. matkę naturę).

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Biedny Tycior

Post autor: MisterM » 09-09-2018, 14:55

Otisek pisze:
Tycior pisze: Co ty kurwa takie debilne pytania zadajesz? Jakbym miał to nie byłoby problemu
Wypierdalaj z forum jam masz być taki wroc jak ochloniesz
no j/w
W imie zasad skurwysynu.

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106320
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Biedny Tycior

Post autor: Tycior » 09-09-2018, 15:06

Ridż pisze:
Tycior pisze: Był w nerce
To instaluj komputer.
Był kurwa w nerce ale już nie ma!
Otisek pisze:
Tycior pisze: Co ty kurwa takie debilne pytania zadajesz? Jakbym miał to nie byłoby problemu
Wypierdalaj z forum jam masz być taki wroc jak ochloniesz
To ty wypierdalaj nie było cię tyle czasu a teraz nagle się rządzi tutaj kurwa. Chuj ci w ryj
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89278
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Biedny Tycior

Post autor: Ridż » 09-09-2018, 15:07

Tycior pisze: Był kurwa w nerce ale już nie ma!
Mi pokazywałeś, że schowałeś do szuflady jakiejś.
Obrazek
Koty to gówno wysrane przez kurwę (tj. matkę naturę).

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106320
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Biedny Tycior

Post autor: Tycior » 09-09-2018, 15:08

Ja pierdole. W szufladzie mam tylko stary pendrive
Nowy był w nerce i nagle nie ma
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89278
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Biedny Tycior

Post autor: Ridż » 09-09-2018, 15:08

To poszukaj w innych dziurach.
Obrazek
Koty to gówno wysrane przez kurwę (tj. matkę naturę).

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106320
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Biedny Tycior

Post autor: Tycior » 09-09-2018, 15:10

Ale po co mam szukać skoro wiem, że był tam? Ukradli pewnie.
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89278
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Biedny Tycior

Post autor: Ridż » 09-09-2018, 15:13

Skoro wiem, że był w miejscu A, a teraz go nie ma, to pewnie jest w innym miejscu, więc zaglądam w inne miejsce, bo może zapomniałem, że go gdzieś przełożyłem.

Może Ci wypadł w aucie albo schowałeś do tej jebanej szuflady.
Obrazek
Koty to gówno wysrane przez kurwę (tj. matkę naturę).

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106320
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Biedny Tycior

Post autor: Tycior » 09-09-2018, 15:14

Ja nie wiem czy ty upośledzony czy co
Szukałem i nie ma
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16617
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 578

Biedny Tycior

Post autor: Otisek » 09-09-2018, 15:17

Tycior pisze: To ty wypierdalaj nie było cię tyle czasu a teraz nagle się rządzi tutaj kurwa. Chuj ci w ryj
Spierdalaj siedzisz tu bez zycia i myślisz ze forum jest twoje. Chuj ci w morde.
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106320
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Biedny Tycior

Post autor: Tycior » 09-09-2018, 15:18

Otisek pisze:
Tycior pisze: To ty wypierdalaj nie było cię tyle czasu a teraz nagle się rządzi tutaj kurwa. Chuj ci w ryj
Spierdalaj siedzisz tu bez zycia i myślisz ze forum jest twoje. Chuj ci w morde.
Se weź te forum w dupe wsadz
Ja się nie jaram każdym cyckiem jak jakiś pierdolnięty
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16617
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 578

Biedny Tycior

Post autor: Otisek » 09-09-2018, 15:20

Co za typ xD Ty zyjesz bardziej tym forum niz po za
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106320
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Biedny Tycior

Post autor: Tycior » 09-09-2018, 15:20

Mordę zamknij w końcu
Idź na zmywak
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Joda
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1499
Rejestracja: 20-04-2013, 12:15
Lokalizacja: Jodziałka
Beczki: 79

Biedny Tycior

Post autor: Joda » 09-09-2018, 15:25

No rzeczywiście ten sam.
Obrazek

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16617
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 578

Biedny Tycior

Post autor: Otisek » 09-09-2018, 15:27

Tycior pisze: Mordę zamknij w końcu
Idź na zmywak
To ty zamknij ta morde a nie wyzywasz pół forum
Obrazek

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 34286
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 759

Biedny Tycior

Post autor: pawian » 09-09-2018, 15:42

Tycior pisze: Mordę zamknij w końcu
Idź na zmywak
jak wy kumple
co ci odjebalo znow
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości