Wasze wnętrza blaszaków

Software, hardware, wózki inwalidzkie
szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 25-12-2020, 09:52

Ale ja kompa praktycznie nie używam tyle co do pogrania w CS
A tak to na telefonie siedzie :tycior:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 119589
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1706

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Burak » 25-12-2020, 09:54

To zacznij
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 25-12-2020, 09:59

Ale po co? :duda:

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17355
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Cartman » 25-12-2020, 10:18

Poco to się nogi noco
SSD to zajebista sprawa i już bym z systemem na hdd nie wracał
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34870
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 734

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Pycior » 25-12-2020, 10:20

szczypior pisze:
25-12-2020, 08:48
Mam tyle kasy że mogę twoja ruderę razem z tobą
Masz ponad 100tys funtów?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 25-12-2020, 10:35

Nie powiem :karol:

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11475
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 588

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Marta » 25-12-2020, 10:37

Spoiler
Pokaż
Obrazek
mam straszny rozpiździej w kablach

Tycior
Wygrał Jebany

Posty: 148223
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1426

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Tycior » 25-12-2020, 21:58

mi sie wiatrak rozpierdolil

Obrazek

szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 25-12-2020, 22:02

Przykręć :duda2:

Tycior
Wygrał Jebany

Posty: 148223
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1426

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Tycior » 25-12-2020, 22:02

nie chce mi sie

szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 25-12-2020, 22:06

Mi kurde nic się nie chce :duda:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107557
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1332

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Ridż » 25-12-2020, 23:36

Marta pisze:
24-12-2020, 14:15
wy czyścicie PC przed zdjęciami?
ja akurat robilem zdjecia po czyszczeniu, bo nie chcialo by mi sie specjalnie wyciagac kompa do zdjecia
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 21-01-2021, 10:01

szczypior pisze:
24-12-2020, 14:41
Marta pisze:
24-12-2020, 14:15
wy czyścicie PC przed zdjęciami?
u mnie zawsze w chuj kurzu jest, nawet dzień po wyczyszczeniu
Ja raz na rok czyszczę albo i nie :duda2:

Obrazek

Obrazek

no dobra, a gdybym chcial sb troche ulepszyc ten gowno komputer np dodac troche ramu i kupic troche lepsza karte graficzna
no to jaki ram mam wybrac ? i jaka karta graficzna tutaj wejdze ? :karol: bo ja to sie wgl nie znam :klocuch:

Tycior
Wygrał Jebany

Posty: 148223
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1426

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Tycior » 21-01-2021, 10:05

to moze podaj co tam siedzi obecnie :major3:

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34870
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 734

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: Pycior » 21-01-2021, 10:07

szczypior pisze:
21-01-2021, 10:01
szczypior pisze:
24-12-2020, 14:41
Marta pisze:
24-12-2020, 14:15
wy czyścicie PC przed zdjęciami?
u mnie zawsze w chuj kurzu jest, nawet dzień po wyczyszczeniu
Ja raz na rok czyszczę albo i nie :duda2:

Obrazek

Obrazek

no dobra, a gdybym chcial sb troche ulepszyc ten gowno komputer np dodac troche ramu i kupic troche lepsza karte graficzna
no to jaki ram mam wybrac ? i jaka karta graficzna tutaj wejdze ? :karol: bo ja to sie wgl nie znam :klocuch:
A po co Ci to robić? Będziesz w coś grał? Części do pc w UK drogie. Nie lepiej plejke kupić?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

szczypior
Wygrał Jebany

Posty: 4002
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Wasze wnętrza blaszaków

Post autor: szczypior » 21-01-2021, 10:08

no mysle ze tak czy inaczej nie bede w nic gral wiec to chyba bez sensu :konon:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości