Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Software, hardware, wózki inwalidzkie
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 18-02-2021, 19:37

niech wiedza co lubię oglądać na xnxx mi nie przeszkadza
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 27-02-2021, 23:32

kurwa scroll w macos działa na odwrót xD dziś pierwszy raz myszkę podlaczylem
jaja w chuj
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Burak » 27-02-2021, 23:41

to co, pora na sprzedaż? :duda2:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 27-02-2021, 23:43

w żadnym wypadku, na razie jest wiecej plusow macOS niż minusów
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Burak » 28-02-2021, 09:40

największy plus to chyba to że za dodatki do przeglądarki trzeba płacić :jajcarz:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 28-02-2021, 09:40

największy plus to dedykowane apki pod macOS, np taki Twitch ma apke, nie trzeba www
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Burak » 28-02-2021, 09:48

no na windowsa też masz
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 28-02-2021, 09:54

uboga na windows :papa2:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Alferdo » 28-02-2021, 11:00

A apki mogą zapisywać pliki na dysku czy jest jak w ajfonach?xD
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Burak » 28-02-2021, 11:07

To w maku jest coś takiego jak eksplorator plików?
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 28-02-2021, 11:09

Burak pisze:
28-02-2021, 11:07
To w maku jest coś takiego jak eksplorator plików?
Tak, nazywa się Finder

Obrazek
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Burak » 28-02-2021, 11:24

możesz se na dysk wejść żeby wszystko widzieć?
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Alferdo » 28-02-2021, 11:42

jeszcze przyciski okien z lewej strony xd
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 28-02-2021, 12:00

Burak pisze:
28-02-2021, 11:24
możesz se na dysk wejść żeby wszystko widzieć?
jeśli chodzi ci o pliki systemowe to nie
Ridż pisze:
28-02-2021, 11:42
jeszcze przyciski okien z lewej strony xd
idzie się przyzwyczaić
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Alferdo » 28-02-2021, 12:13

jak do wszystkiego
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Apple jak ty mi zaimponowałeś w ostatnich miesiącach!

Post autor: Tycior » 28-02-2021, 12:54

no dokładnie
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości