blutacz

Software, hardware, wózki inwalidzkie
usunięte konto
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 113488
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1454

blutacz

Post autor: usunięte konto » 15-03-2021, 13:05

mam pytanie
czy to miui12 jest uposledzone czy android 10, bo mi rozlacza pada podczas grania, a sluchawki czasami przerywaja jakbym kurde tracil polaczenie a nie trace
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto jorguś kiler przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 166171
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1746

blutacz

Post autor: Tycior » 15-03-2021, 13:09

miui, mi rozlaczalo z transmiterem co 20min
na customie bylo git

usunięte konto
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 113488
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1454

blutacz

Post autor: usunięte konto » 15-03-2021, 13:10

musze w koncu ten lineageos zainstalowac
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto jorguś kiler przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 166171
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1746

blutacz

Post autor: Tycior » 15-03-2021, 13:13

no polecam, z wersji na wersje miui to gówno wieksze

usunięte konto
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 113488
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1454

blutacz

Post autor: usunięte konto » 15-03-2021, 13:20

12.5 ma miec usuwanie apek systemowych
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto jorguś kiler przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 166171
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1746

blutacz

Post autor: Tycior » 15-03-2021, 13:21

zbedne, przez powershella mozna to robic od dawna

usunięte konto
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 113488
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1454

blutacz

Post autor: usunięte konto » 15-03-2021, 13:24

wiem robilem se przez jakas apke w javie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto jorguś kiler przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 129053
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1896

blutacz

Post autor: Burak » 15-03-2021, 15:43

dziwne u mnie działa

znaczy nie wiem czy działa, bo nie sprawdzalem ale podejrzewam że tak
Piwo to moje paliwo!!! :piwo:

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 166171
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1746

blutacz

Post autor: Tycior » 15-03-2021, 16:08

Proszę nie siać fermentu jak nie sprawdziłeś

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 129053
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1896

blutacz

Post autor: Burak » 15-03-2021, 16:50

słuchawek mi nie przerywa, a pada nie mam to nie sprawdze
Piwo to moje paliwo!!! :piwo:

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 166171
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1746

blutacz

Post autor: Tycior » 15-03-2021, 17:14

to kup i sprawdź

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 129053
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1896

blutacz

Post autor: Burak » 15-03-2021, 17:18

nie potrzebuje bo nie gram w gierki na telefonie
Piwo to moje paliwo!!! :piwo:

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 166171
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1746

blutacz

Post autor: Tycior » 15-03-2021, 17:59

to zacznij

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 129053
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1896

blutacz

Post autor: Burak » 15-03-2021, 18:30

nie chce mi sie
Piwo to moje paliwo!!! :piwo:

Buryczawian
Super VIP

Posty: 15343
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 183

blutacz

Post autor: Buryczawian » 15-03-2021, 19:33

Nie ma fajnych gier na telefon :meksyk:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 129053
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1896

blutacz

Post autor: Burak » 15-03-2021, 19:37

no dokładnie, a jak są to trzeba płacić żeby grać

jedyne co to jakieś sudoku i inne gry logiczne na kiju
Piwo to moje paliwo!!! :piwo:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość