Android Kurwner

Software, hardware, wózki inwalidzkie
Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122178
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Android Kurwner

Post autor: Burak » 13-02-2014, 21:40

Prawdopodobnie dostane od brata Xperie Mini Pro (zamienia na jakiegoś LGa). Pytanie moje czy bawić się z tym Chujoidem, czy lepiej sprzedać i dalej korzystać z klasycznych SE? Ostatnią styczność z Androidem miałem ze 2 lata temu na najgorszym telefonie jaki kiedykolwiek posiadałem - Xperia X8. Dosyć dobrze na nim ogarniałem system (wgrywałem customy, podkręcałem, w benchmarkach pokonywałem Galaxy Ace kolegi xD ), ale wszystko już pozapominałem. Niech ktoś jakieś linky czy coś.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Android Kurwner

Post autor: Ridż » 13-02-2014, 21:47

ciekawe czy na xminipro jest kitket
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122178
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Re: Android Kurwner

Post autor: Burak » 13-02-2014, 21:51

Mnie tylko zależy na czymś co nie zacina i da się po internetcie pochodzić.

Cyanogenmod jak oceniasz?
Ostatnio zmieniony 13-02-2014, 21:51 przez Burak, łącznie zmieniany 1 raz.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Android Kurwner

Post autor: Ridż » 13-02-2014, 21:56

Na moim hujałeju śmiga zajebiście, polecam. mam ceema 11, czyli na kitkecie, 4.4.2
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122178
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Re: Android Kurwner

Post autor: Burak » 13-02-2014, 21:58

Bateria ile ci trzyma?
Boli mnie co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Android Kurwner

Post autor: Ridż » 13-02-2014, 22:00

jakby mi leżał telefon to dwa dni na pewno
ale z internetami, muzyką i czasami graniem to codziennie ładuje
tego nie unikniesz, na każdym androbiedaku tak będzie ;_;
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35052
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

Re: Android Kurwner

Post autor: Pycior » 13-02-2014, 22:08

U mnie troche grania, troche netu, sms i dzwonienie to 2 dni minimum, a tak to do 4-5 dni na tylko sms/dzwonienie. Xperia T bez ulepszeń tylko root.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Android Kurwner

Post autor: Ridż » 13-02-2014, 22:10

kupisz baterie over90000 mahów i będzie trzymać tydzień :czesc:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122178
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Re: Android Kurwner

Post autor: Burak » 13-02-2014, 22:17

Niestabilny pisze:kupisz baterie over90000 mahów i będzie trzymać tydzień :czesc:
Over 9000 mAh nie zmieści się do baterii, w której producent mieści np. 1100mAh. To tak jakbyś próbował nalać litr wody do szklanki.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11561
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 590

Re: Android Kurwner

Post autor: Marta » 13-02-2014, 23:45

sprzedaj to gówno z kupasystemem w cholerę

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122178
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Re: Android Kurwner

Post autor: Burak » 13-02-2014, 23:57

Dewiaszek pisze:sprzedaj to gówno z kupasystemem w cholerę
Jakby nie miała klawiatury, to tak bym zrobił, ale jednak przez QWERTY dam teflonowi szanse.
Spoiler
Pokaż
Mam nadzieje, że emulator PSXa na tym pójdzie
Boli mnie co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Android Kurwner

Post autor: Ridż » 14-02-2014, 09:37

ty pacz, nowy build cyjanogenmoda mojego jedenastego z dnia wczorajszego ma niezłe trzymanie bateri, polecam
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44269
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1158

Re: Android Kurwner

Post autor: Finczy » 14-02-2014, 11:39

Niestabilny pisze:Na moim hujałeju śmiga zajebiście, polecam. mam ceema 11, czyli na kitkecie, 4.4.2
też mam hujałaczi
jakiego masz? ja mam lipnego g300 xD

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Android Kurwner

Post autor: Ridż » 14-02-2014, 11:46

Ascend Y300
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122178
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Re: Android Kurwner

Post autor: Burak » 14-02-2014, 13:20

Niestabilny pisze:Na moim hujałeju śmiga zajebiście, polecam. mam ceema 11, czyli na kitkecie, 4.4.2
Ostatni stabilny Cyanogenmod na Mini Pro to 9ka... :ehh:
Boli mnie co se napiszesz na forze

dr Lewin
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 3118
Rejestracja: 16-07-2013, 09:29
Beczki: 293

Re: Android Kurwner

Post autor: dr Lewin » 14-02-2014, 13:27

Burek, sprawdź sobie ten
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2277199
JB oparty o cyana11. Używam już dwa miesiące i sprawuje sie wyśmienicie. Żadnych lagów, resetów, wszystko działa - wifi też.
        • ruchańsko

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość