Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Software, hardware, wózki inwalidzkie
NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 00:14

Już jest wersja testowa w naszym języku,ale jeszcze bez Cortany,więc tym bardziej samotnym polecam pobrać wersję ENG,żeby sobie mógł pogadać z kąputerę.
Z większych zmian to powrót startu i większa integracja z np.telefonami czy xboxami.
Przez pierwszy rok ma być za darmo dla użytkowników Windowsa 7 i 8 a potem ponoć (nieoficjalnie) jakiś abonament jak w office 365

Tutej wincyj info

http://gadzetomania.pl/56886,windows-10 ... czekalismy
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35927
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 753

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Pycior » 26-01-2015, 00:16

Nie stać mnie jestem biedakiem :|
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 00:18

Ale wersja testowa jest za darmo o tu :|

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/preview-iso
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35927
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 753

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Pycior » 26-01-2015, 00:40

I po co ona po co to testwać :|
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 00:42

Bo fajnie jest wtedy. Zaufaj mi :ok:
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 41481
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 920

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: pawian » 26-01-2015, 00:46

po chuj to testowacz?
Obrazek

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 00:49

Bo to nowy windows z panią w środku która mówi miłe słowa :shy:
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 41481
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 920

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: pawian » 26-01-2015, 00:58

mówi 'adrian będzie dobrze nie łam się'? xD
Obrazek

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 01:01

Nom,ale tymczasowo po angielsku.
Na polską wersję karyny z komputera trzeba zaczekać.
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109794
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1347

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Alferdo » 26-01-2015, 08:52

Heloł Kortana, sercz for big blak dik and smol łajt łumen
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 08:54

Tak też można... za 2h przetestuje,bo mi się ściąga od wczoraj hehe
Ostatnio zmieniony 26-01-2015, 08:54 przez NiceGuy, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Serious Man
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 2924
Rejestracja: 08-07-2014, 13:56
Lokalizacja: Danville, California, United States
Beczki: 51

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Serious Man » 26-01-2015, 18:22

Kolejny Windows z dupy :facepalm: Windows 7 najprawilniejszy

Wszystkie windows'y po 7 to gówno.
There is but one rule: HUNT or BE HUNTED
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124153
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1734

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Burak » 26-01-2015, 18:24

Jak będzie już Spartan to powiec.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109794
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1347

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Alferdo » 26-01-2015, 18:24

Nawet nie korzystałeś z 10 Cejroś.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: NiceGuy » 26-01-2015, 18:53

Bo cortana fajna jest :shy:


phpBB [youtube]
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124153
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1734

Re: Windows 10 Corner - Bo Cortana fajna jest

Post autor: Burak » 26-01-2015, 18:55

Zapytaj się czy sra.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość