Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Software, hardware, wózki inwalidzkie
Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 14-07-2019, 20:44

Najlepsza przeglądarka, właśnie na nią wracam.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Burak » 14-07-2019, 22:06

Niech w końcu zrobią to:
Burak pisze:
01-09-2018, 18:56
Jednak nie zmienię Chroma, bo dalej nie naprawili tego, że pod prawym przyciskiem na linku pierwszy przycisk to Otwórz w nowej karcie, a nie Otwórz w nowej karcie w tle jak w każdej innej przeglądarce i nie da się tego zmienić :major2:

inb4 naciskanie scrolla. Trochę to trudne jak ma się hyperscrolla.
to zmienię Chrome na nią
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Tycior » 15-07-2019, 07:50

najlepszy to firefox
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 15-07-2019, 08:14

Tycior pisze:
15-07-2019, 07:50
najlepszy to firefox
Był dawno temu.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Tycior » 15-07-2019, 09:00

jest obecnie
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Pycior » 15-07-2019, 09:12

Jest obecnie
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Burak » 15-07-2019, 11:57

Jest obecnie gównem, już Chrome lepszy :ibisz:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 15-07-2019, 13:58

Burak pisze:
15-07-2019, 11:57
Jest obecnie gównem, już Chrome lepszy :ibisz:
dokładnie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Tycior » 15-07-2019, 14:43

kupcie se normalne kompy :papa2:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 15-07-2019, 18:11

Tycior pisze:
15-07-2019, 14:43
kupcie se normalne kompy :papa2:
O co ci chodzi?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Tycior » 15-07-2019, 18:17

o slabe kompy
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 15-07-2019, 18:19

Słabość firefoxa to nie wysokie wymagania (których nie ma) XD
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Tycior » 15-07-2019, 18:29

u mnie dziala
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 15-07-2019, 18:30

No działa, ale jakie to działanie. Była to unikalna przegladarka, a skończyła jak kolejny klon chroma.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Tycior » 15-07-2019, 18:32

a konkrety co nie dziala? bo na razie same pierdolenie :karol2:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Vivaldi czyli Opera 2 czyli kolejny klon chroma

Post autor: Alferdo » 15-07-2019, 18:34

Nie napisałem, że coś nie działa. Po prostu się zgorszyła przez zmianę silnika dodatków. Liczba opcji kustomizacji spadła mocno.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości