Youtube

Co tu się odpierdoliło?

Software, hardware, wózki inwalidzkie
NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Youtube

Post autor: NiceGuy » 17-06-2021, 22:28

Pycior pisze:
17-06-2021, 10:31
To mój najstarszy nieprzeczytany post :konon:
chory typ
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35927
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 753

Youtube

Post autor: Pycior » 18-06-2021, 09:12

NiceGuy pisze:
17-06-2021, 22:28
Pycior pisze:
17-06-2021, 10:31
To mój najstarszy nieprzeczytany post :konon:
chory typ
Czemue :major:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Youtube

Post autor: NiceGuy » 18-06-2021, 09:45

bo sie nie wychodzi z bw póki sa nieprzeczytane :polak2:
Ostatnio zmieniony 18-06-2021, 09:45 przez NiceGuy, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35927
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 753

Youtube

Post autor: Pycior » 18-06-2021, 10:55

Kto tak robi :karol:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Youtube

Post autor: NiceGuy » 18-06-2021, 10:57

ja :meksyk:
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35927
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 753

Youtube

Post autor: Pycior » 18-06-2021, 11:05

No właśnie widzę :rozal:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155548
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

Youtube

Post autor: NiceGuy » 18-06-2021, 11:10

co widzisz?
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109794
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1347

Youtube

Post autor: Alferdo » 28-06-2021, 16:57

NiceGuy pisze:
18-06-2021, 09:45
bo sie nie wychodzi z bw póki sa nieprzeczytane :polak2:
lepiej wyjsc i nieprzeczytac i wrocic i przeczytac niz oznaczyc jako przeczytane
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość