Ogólny sranie Corner

Dział (bez) spamu
Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 04-06-2021, 08:08

Srałem o 8:00
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 123729
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1733

Ogólny sranie Corner

Post autor: Burak » 04-06-2021, 10:40

a ja koło 7
Boli mnie co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35859
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 751

Ogólny sranie Corner

Post autor: Pycior » 04-06-2021, 12:50

A ja koło 6
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 04-06-2021, 14:27

Srałem o 11:44
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 123729
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1733

Ogólny sranie Corner

Post autor: Burak » 04-06-2021, 21:58

Zaraz będzie sranie
Boli mnie co se napiszesz na forze

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 05-06-2021, 09:27

Srałem o 8:30
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 06-06-2021, 08:51

Srałem z rana
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 123729
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1733

Ogólny sranie Corner

Post autor: Burak » 06-06-2021, 09:01

no ja też polecam
Boli mnie co se napiszesz na forze

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 06-06-2021, 12:17

Srałem o 11:30
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 154393
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1485

Ogólny sranie Corner

Post autor: NiceGuy » 06-06-2021, 17:26

burak sral o 16:40
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 06-06-2021, 17:27

Cartman srał 30 min temu i to było 3 jego sranie tego dnia bożego
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 123729
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1733

Ogólny sranie Corner

Post autor: Burak » 06-06-2021, 17:28

Tycior pisze:
06-06-2021, 17:26
burak sral o 16:40
to prawda, tak było
Boli mnie co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 154393
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1485

Ogólny sranie Corner

Post autor: NiceGuy » 06-06-2021, 17:28

ja dzis musze sie wysrac, ale aktualnie nie moge
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17683
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 290

Ogólny sranie Corner

Post autor: Cartman » 07-06-2021, 14:46

Srałem dziś 3 razy
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 154393
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1485

Ogólny sranie Corner

Post autor: NiceGuy » 07-06-2021, 16:29

zapisz się do lekarza, bo sranie 3x do 15:00 to nie jest normalne, pewnie do wieczora jeszcze 5x sie zesrasz
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Otisek
Super VIP

Posty: 12843
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

Ogólny sranie Corner

Post autor: Otisek » 07-06-2021, 19:54

Oststnio sporadycznie sram
Raz na 2-3 dni :duda2:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości