Macie baje dobro

Dział (bez) spamu
Cartman
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12746
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 205

Re: Macie baje dobro

Post autor: Cartman » 28-06-2016, 16:50

Ehhh pamiętam jak to na ti vi łenie leciało :fack-off:
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 97304
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1419

Re: Macie baje dobro

Post autor: Burak » 28-06-2016, 16:51

W paśmie Bajkowe Kino, tak było :ok:

Jeszcze Magiczny Kamień, którego nie ma w necie z lektorem :cry:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 92292
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1085

Re: Macie baje dobro

Post autor: Ridż » 28-06-2016, 17:12

Ja oglądałem na dżetiksie.
jestem retro jak gothic

Cartman
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12746
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 205

Re: Macie baje dobro

Post autor: Cartman » 28-06-2016, 17:14

Ridż pisze:Ja oglądałem na dżetiksie.
Jak mogłeś tego na ti vi łenie nie ogladać :lol:
To ty już stary kuń byłeś kiedy dżetiks albo bardziej foks kidz to puszczało xD
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 92292
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1085

Re: Macie baje dobro

Post autor: Ridż » 28-06-2016, 17:17

Jak miałem cyfrowy polszmat to oglądałem foks kids aka dżetiks i kartun netłork. I RTL7/TVN7 jak były chińskie bajki. I TV4 bo Motomyszy z Marsa.
jestem retro jak gothic

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7225
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 320

Re: Macie baje dobro

Post autor: Dranz » 28-06-2016, 17:17

Kuba Guzik, nie duży, pan guzik xD
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość