[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Dział (bez) spamu
Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34996
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 740

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Pycior » 21-11-2020, 20:14

Trzeba to zgłosić :polak2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40799
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 896

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: pawian » 28-11-2020, 16:26

phpBB [media]

koncert pawełka z warszawki
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107828
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Ridż » 28-11-2020, 19:30

krzysiek niedlugo umrze
ponoc ma dziure przez ktora widac kosc
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148989
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Tycior » 28-11-2020, 19:30

trudno

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107828
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Ridż » 28-11-2020, 19:31

szkoda
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148989
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Tycior » 28-11-2020, 19:32

sam tak chcial

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120536
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1713

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Burak » 29-11-2020, 01:11

niby sam się do tego doprowadził, ale jednak szkoda :(
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40799
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 896

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: pawian » 29-11-2020, 01:31

prezydent nie jest tak latwo zajebywalny, predzej major sie zawacha niz jego odlezyny siegna zenitu
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34996
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 740

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Pycior » 05-12-2020, 10:12

phpBB [media]
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40799
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 896

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: pawian » 05-12-2020, 19:31

wyciekl na lajcie nowy numer strusia, mozna teraz zadzwonic i go zwyzywac jak komus sie nudzi 604172205
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148989
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Tycior » 05-12-2020, 19:33

nie chce mi sie

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44216
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1155

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Finczy » 06-12-2020, 09:42

I jak tam się Krzychu trzyma na psychotropach? Dymy są jakieś? Dawno nie zaglądałem na szkolną.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107828
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Ridż » 06-12-2020, 10:04

A to on bierze psychotropy?
Na pewno śmiertelnie stęka i Major go psychicznie niszczy, bo nie rozumie co się dzieje. Nitro przeżarło mu mózg już doszczętnie.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148989
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Tycior » 06-12-2020, 12:12

czarny grudzien dla jego

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107828
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Ridż » 31-12-2020, 23:28

phpBB [media]

major nadaje sylwestra
nic sie nie dzieje
jakas szmaciura w masce siedzi
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148989
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

[WIELCY LUDZIE] Major Suchodolski i Krzysztof Kononowicz

Post autor: Tycior » 04-01-2021, 09:29

ponoć go ućpaly

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości