snapczaty

Dział (bez) spamu
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150460
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1448

snapczaty

Post autor: Tycior » 30-09-2018, 13:12

i tak twoje zdanie nie ma znaczenia

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

snapczaty

Post autor: MisterM » 30-09-2018, 14:44

Tycior byś się podzelił z kolegami z bugwiaka :major3:
W imie zasad skurwysynu.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150460
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1448

snapczaty

Post autor: Tycior » 30-09-2018, 18:10

Kupcie sobie

Death
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 14185
Rejestracja: 23-04-2013, 09:30
Beczki: 302

snapczaty

Post autor: Death » 30-09-2018, 18:11

kup i wywal do smieci :major:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150460
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1448

snapczaty

Post autor: Tycior » 30-09-2018, 18:13

Spierdalaj :major:

Death
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 14185
Rejestracja: 23-04-2013, 09:30
Beczki: 302

snapczaty

Post autor: Death » 30-09-2018, 19:00

do kad :major:
Obrazek

solkrallis
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1202
Rejestracja: 12-08-2018, 13:21
Beczki: 50

snapczaty

Post autor: solkrallis » 01-10-2018, 09:06

Tycior, nie bierz przykład z ridza. On nie skończył, ty skończ. Pokaż że jesteś lepszy, pokaż że potrafisz.
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150460
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1448

snapczaty

Post autor: Tycior » 01-10-2018, 09:43

Ale co mam skończyć? :major2:

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35049
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

snapczaty

Post autor: Pycior » 01-10-2018, 11:00

Tycior pisze: Ale co mam skończyć? :major2:
No żebyś skończył :load:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

snapczaty

Post autor: MisterM » 01-10-2018, 16:06

o co chodzi :karol:
W imie zasad skurwysynu.

solkrallis
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1202
Rejestracja: 12-08-2018, 13:21
Beczki: 50

snapczaty

Post autor: solkrallis » 01-10-2018, 16:08

o ten tramwaj co nie chodzi
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108216
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

snapczaty

Post autor: Ridż » 01-10-2018, 16:27

solkrallis pisze: Tycior, nie bierz przykład z ridza. On nie skończył, ty skończ. Pokaż że jesteś lepszy, pokaż że potrafisz.
Czego nie skończyłem?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

solkrallis
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1202
Rejestracja: 12-08-2018, 13:21
Beczki: 50

snapczaty

Post autor: solkrallis » 01-10-2018, 17:00

Ridż pisze: Nie skończę.
tego o czym tu pisałeś
Obrazek

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44269
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1158

snapczaty

Post autor: Finczy » 01-10-2018, 17:19

To skończycie w końcu?

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108216
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

snapczaty

Post autor: Ridż » 01-10-2018, 17:37

solkrallis pisze:
Ridż pisze: Nie skończę.
tego o czym tu pisałeś
czyli czego?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150460
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1448

snapczaty

Post autor: Tycior » 01-10-2018, 17:55

chyba sie nie dowiemy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości