ema forunek [szama foto]

niedzielny obiad corner

Dział (bez) spamu
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 13-07-2021, 14:21

dobre, jadlem kiedys u chinczyka
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124717
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

ema forunek [szama foto]

Post autor: Burak » 13-07-2021, 18:10

Pycior pisze:
13-07-2021, 11:14
Spoiler
Pokaż
Obrazek
ładną sukienkę ubrałeś
Boli mnie co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36136
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

ema forunek [szama foto]

Post autor: Pycior » 13-07-2021, 18:20

Chciałbyś taka :rozal:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 41717
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 926

ema forunek [szama foto]

Post autor: pawian » 15-07-2021, 01:05

NiceGuy pisze:
13-07-2021, 11:23
kurczak w cieście kokosowym?
to był kokos w cieście kurczakowym
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 15-07-2021, 13:11

nie wydaje mi sie
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110225
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

ema forunek [szama foto]

Post autor: Alferdo » 15-07-2021, 18:35

Pycior pisze:
13-07-2021, 11:14
Obrazek
smacznego
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 15-07-2021, 19:31

Byłem dziś w restauracji i nie zamówiłem piccy czy kebaba tylko sałatkie indyjską i koktajl truskawkowy
Smaczne było i najadłem sie :karol:

Obrazek
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110225
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

ema forunek [szama foto]

Post autor: Alferdo » 15-07-2021, 19:49

gratuluje
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 15-07-2021, 19:49

fit jedzonko, na śniadania jem platki owsiane
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110225
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

ema forunek [szama foto]

Post autor: Alferdo » 15-07-2021, 19:51

ciekawe kiedy wejdzie kasza jaglana
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 15-07-2021, 19:53

wczoraj sie ważyłem, 87kg waże :papa: :papa:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110225
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

ema forunek [szama foto]

Post autor: Alferdo » 15-07-2021, 19:54

ale grubol :qface: to po tej narkomanii :qface:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 15-07-2021, 19:54

nie, spaslem sie na psw, codziennie picce i kebaby
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110225
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

ema forunek [szama foto]

Post autor: Alferdo » 15-07-2021, 19:57

a to nie pisales w tym roku ze jakies 60 czy 70kg wazyles? :qface:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156725
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

ema forunek [szama foto]

Post autor: Tycior » 15-07-2021, 20:00

heh, trolowalem
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110225
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

ema forunek [szama foto]

Post autor: Alferdo » 15-07-2021, 20:02

dalem sie nabrac
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości