Plusowy temat

kcesz plósa? napisz

Dział (bez) spamu
bobman
User

Posty: 164
Rejestracja: 17-04-2013, 20:41
Beczki: 8

Re: Plusowy temat

Post autor: bobman » 19-04-2013, 21:28

A masz beczkę

Kanzas
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 392
Rejestracja: 18-04-2013, 15:31
Beczki: 79

Re: Plusowy temat

Post autor: Kanzas » 19-04-2013, 21:28

Od początku istnienia tych for ma tak avek

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 97306
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1419

Re: Plusowy temat

Post autor: Burak » 19-04-2013, 21:28

Zendikar pisze:Bobman ma fajnego avka. Ruchałbym :kon:
Masz w większej rozdzielczości:
Obrazek
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

bobman
User

Posty: 164
Rejestracja: 17-04-2013, 20:41
Beczki: 8

Re: Plusowy temat

Post autor: bobman » 19-04-2013, 21:29

Szybkoś wyszukał

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7625
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 443

Re: Plusowy temat

Post autor: Zendikar » 19-04-2013, 21:30

Do FapFolderu
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

ns
Awatar użytkownika


Posty: 2540
Rejestracja: 01-02-2013, 20:00
Beczki: 219

Re: Plusowy temat

Post autor: ns » 19-04-2013, 21:40

"Mentalista to guwniany serial" - Paulo Coelho
Obrazek
"Kodi dobry wariat" "cnie?"

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7625
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 443

Re: Plusowy temat

Post autor: Zendikar » 19-04-2013, 21:40

Żeby życie miało smaczek, raz pomidor, raz buraczek. :qface:
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Kanzas
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 392
Rejestracja: 18-04-2013, 15:31
Beczki: 79

Re: Plusowy temat

Post autor: Kanzas » 19-04-2013, 21:41

hehehehe

bobman
User

Posty: 164
Rejestracja: 17-04-2013, 20:41
Beczki: 8

Re: Plusowy temat

Post autor: bobman » 19-04-2013, 21:42

ns pisze:"Mentalista to guwniany serial" - Paulo Coelho
nieznasz sie

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7625
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 443

Re: Plusowy temat

Post autor: Zendikar » 19-04-2013, 21:42

Znam się, jestem doktor habilitowany. BTW. Pamięta ktoś Langerra?
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

bobman
User

Posty: 164
Rejestracja: 17-04-2013, 20:41
Beczki: 8

Re: Plusowy temat

Post autor: bobman » 19-04-2013, 21:43

Tak

ns
Awatar użytkownika


Posty: 2540
Rejestracja: 01-02-2013, 20:00
Beczki: 219

Re: Plusowy temat

Post autor: ns » 19-04-2013, 21:43

bobman pisze:
ns pisze:"Mentalista to guwniany serial" - Paulo Coelho
nieznasz sie
Ile czasu masz już ten adres email?
Obrazek
"Kodi dobry wariat" "cnie?"

Kanzas
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 392
Rejestracja: 18-04-2013, 15:31
Beczki: 79

Re: Plusowy temat

Post autor: Kanzas » 19-04-2013, 21:44

To ten co miał taki serowy avatar?

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7625
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 443

Re: Plusowy temat

Post autor: Zendikar » 19-04-2013, 21:44

Ten co pierdolił bez sensu. :7:
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

ns
Awatar użytkownika


Posty: 2540
Rejestracja: 01-02-2013, 20:00
Beczki: 219

Re: Plusowy temat

Post autor: ns » 19-04-2013, 21:44

langerrr - SBetz czy jakoś tak
Obrazek
"Kodi dobry wariat" "cnie?"

bobman
User

Posty: 164
Rejestracja: 17-04-2013, 20:41
Beczki: 8

Re: Plusowy temat

Post autor: bobman » 19-04-2013, 21:45

ns pisze: Ile czasu masz już ten adres email?
A o co chodzi?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości