Kaczmarski bokser corner

Dział (bez) spamu
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Tycior » 02-05-2021, 20:45

alkoholik to dno
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44347
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1159

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Finczy » 02-05-2021, 21:34

Bo bił żonę i z tego powodu go nie lubicie? Przecież tu nikt nie miał jeszcze żony. Jakbyście ją mieli, to podobizna Kaczmarskiego była wytatuowana na waszej klatce piersiowej :major:

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Tycior » 02-05-2021, 21:57

chyba tylko ridz, marta i ty bo reszta nie jest alkoholikami co robią awantury po hehe piwku albo 6
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44347
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1159

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Finczy » 02-05-2021, 22:13

No tak jesteście ćpunami XD Awantury po alkoholu czy to jeszcze istnieje? Jak tam u was w domeczkach?

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Tycior » 02-05-2021, 22:14

Finczy pisze:
02-05-2021, 22:13
No tak jesteście ćpunami XD
wole byc cpunem niz menelem
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108902
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1339

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Ridż » 02-05-2021, 23:56

Jak się jest podczłowiekiem, to i bez wspomagaczy bije się ludzi.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Burak » 03-05-2021, 08:13

a kaczmarski akurat po alkoholu się awanturował, co za przypadek
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Tycior » 03-05-2021, 11:03

takich to bym od razu sadzał na krzesło elektryczne, szkoda tlenu dla śmieci alkoholicznych
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35123
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 744

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Pycior » 03-05-2021, 11:39

Damskich bokserów trzeba tępić :polak2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11638
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 601

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Marta » 04-05-2021, 09:06

Tycior pisze:
02-05-2021, 14:04
i byl alkoholikiem
alkoholizm nie sprawia, że jesteś chujem
Pycior pisze:
03-05-2021, 11:39
Damskich bokserów trzeba tępić
chyba, że se szmata zasłuży hehe
Ostatnio zmieniony 04-05-2021, 09:07 przez Marta, łącznie zmieniany 1 raz.

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35123
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 744

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Pycior » 04-05-2021, 09:40

Jak może sobie zasłużyć?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Tycior » 04-05-2021, 10:12

Marta pisze:
04-05-2021, 09:06
alkoholizm nie sprawia, że jesteś chujem
sprawia
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11638
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 601

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Marta » 04-05-2021, 12:10

Pycior pisze:
04-05-2021, 09:40
Jak może sobie zasłużyć?
jak zupa będzie za słona

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35123
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 744

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Pycior » 04-05-2021, 13:16

Tycior pisze:
04-05-2021, 10:12
Marta pisze:
04-05-2021, 09:06
alkoholizm nie sprawia, że jesteś chujem
sprawia
W moim przypadku nie
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Kaczmarski bokser corner

Post autor: Tycior » 04-05-2021, 13:58

nie znam cie, skad mam wiedziec?
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 41128
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 913

Kaczmarski bokser corner

Post autor: pawian » 05-05-2021, 00:26

Pycior pisze:
03-05-2021, 11:39
Damskich bokserów trzeba tępić :polak2:
dobrze zrobil, pewnie zasluzyla
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości