Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Dział (bez) spamu
Twilight Disaster
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1340
Rejestracja: 05-04-2020, 10:37
Beczki: 6

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Twilight Disaster » 12-04-2020, 09:23

Właśnie sobie piję kawę i czuję się leegancko. Energia przypływa.

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 12-04-2020, 09:25

Nikt cię o zgodę nie będzie pytał

Też piję kawę, polecam
Ostatnio zmieniony 12-04-2020, 09:25 przez Cartman, łącznie zmieniany 1 raz.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Twilight Disaster
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1340
Rejestracja: 05-04-2020, 10:37
Beczki: 6

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Twilight Disaster » 12-04-2020, 09:40

No ja już kończę, byku.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107828
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Ridż » 15-04-2020, 18:55

dzien 15 kwietnia 2020
nic sie nie zmienilo, dalej kawa nie zagoscila na moim jezyku
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120536
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1713

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Burak » 17-04-2020, 12:11

Ja piję yerba mate i czuję się spoksik
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 18-04-2020, 08:52

Piję kawusię, yerbe zrobię później
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120536
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1713

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Burak » 18-04-2020, 11:26

kawa, yerba, jeszcze monsterka se pierdolnij i kofeinę w tabletkach
Ostatnio zmieniony 18-04-2020, 12:22 przez Burak, łącznie zmieniany 1 raz.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Twilight Disaster
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1340
Rejestracja: 05-04-2020, 10:37
Beczki: 6

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Twilight Disaster » 18-04-2020, 19:55

Może nie pyknie na zawał! Halo żyjesz tam jeszcze?

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 20-04-2020, 09:46

Burak pisze:
18-04-2020, 11:26
kawa, yerba, jeszcze monsterka se pierdolnij i kofeinę w tabletkach
Przerobiłem to już, miałem kofeinę w przeciwbólowych i monster też wtedy wleciał.
Oficjalne Konto pisze:
18-04-2020, 19:55
Halo żyjesz tam jeszcze?
Nie tak łatwo się mnie pozbyć :kurski:

Ps. Właśnie piję kawę z rana
Ostatnio zmieniony 20-04-2020, 09:46 przez Cartman, łącznie zmieniany 1 raz.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Twilight Disaster
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1340
Rejestracja: 05-04-2020, 10:37
Beczki: 6

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Twilight Disaster » 20-04-2020, 19:46

Twardy z ciebie zawodnik po prostu.

Ja kaweczkę piłem rano. Za mało mi chyba jedna kawunia teraz.

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 21-04-2020, 09:33

Ja najczęściej pije 2 kawy choć ograniczę do 1
Kawa z rana
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Twilight Disaster
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1340
Rejestracja: 05-04-2020, 10:37
Beczki: 6

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Twilight Disaster » 21-04-2020, 19:31

Ja dzisiaj sobie poleciałem dwie kawuchy. Czuję dobrze człowiek.

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 22-04-2020, 09:32

Wczoraj tylko jedną.
Piję kawę, a popołudniu sobie może zbożową zrobię :kurski:
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 23-04-2020, 09:30

Kawa z rana
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17392
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 283

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Cartman » 24-04-2020, 09:10

Kawa z rana jest najlepsza :kurski:
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120536
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1713

Kawa-magiczny eliksir szczęścia

Post autor: Burak » 24-04-2020, 12:08

najgorsza
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości