ej ns

Dział (bez) spamu
Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7189
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 519

ej ns

Post autor: Remik » 12-12-2014, 18:20

phpBB [youtube]


Jak tam w legolandzie
100icki pisze:
  • ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34836
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 733

Re: ej ns

Post autor: Pycior » 12-12-2014, 18:22

Z czego to ?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7189
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 519

Re: ej ns

Post autor: Remik » 12-12-2014, 18:24

100icki pisze:
  • ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7250
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 325

Re: ej ns

Post autor: Dranz » 13-12-2014, 06:27

oo beko, będzie co oglądać xD
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

Spectator
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 9212
Rejestracja: 13-06-2014, 12:56
Lokalizacja: z bugwie
Beczki: 123

Re: ej ns

Post autor: Spectator » 13-12-2014, 09:43

sponsoring to oglądałem już chwilę temu
Obrazek

zxss89
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 683
Rejestracja: 17-04-2013, 19:38
Beczki: 22

ej ns

Post autor: zxss89 » 28-08-2018, 16:05

nie widzialem, warto obejrzec? :kurski:

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

ej ns

Post autor: MisterM » 28-08-2018, 16:06

Nie
W imie zasad skurwysynu.

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11442
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 586

ej ns

Post autor: Marta » 08-01-2021, 16:16

nadal pierdoli? martwię się

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1422

ej ns

Post autor: Tycior » 08-01-2021, 21:09

MisterM, wracaj :major:
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 119303
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1703

ej ns

Post autor: Burak » 08-01-2021, 21:10

najpierw go wyganialiście, a teraz "wracaj" :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1422

ej ns

Post autor: Tycior » 08-01-2021, 21:11

ja go lubilem, to ridz go wyganial
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107409
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1330

ej ns

Post autor: Ridż » 08-01-2021, 21:37

zbedny czlowiek
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11442
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 586

ej ns

Post autor: Marta » 08-01-2021, 21:42

Tycior pisze:
08-01-2021, 21:09
MisterM, wracaj :major:
to ten gówniarz matief przecież

szczypior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 3306
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 14

ej ns

Post autor: szczypior » 08-01-2021, 21:44

Nie wiem nawet o kogo chodzi

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 119303
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1703

ej ns

Post autor: Burak » 08-01-2021, 21:44

mógłby wrócić dobry użytkownik był nie rozumiem heatów
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

szczypior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 3306
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 14

ej ns

Post autor: szczypior » 08-01-2021, 21:45

Zadzwoń do niego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości