Bazar u Tyciora

Dział (bez) spamu
Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120523
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1712

Bazar u Tyciora

Post autor: Burak » 11-12-2020, 18:46

może se zajaraj :duda3:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11500
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 588

Bazar u Tyciora

Post autor: Marta » 23-12-2020, 16:28


Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120523
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1712

Bazar u Tyciora

Post autor: Burak » 23-12-2020, 17:14

ja nie jestem
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Niki
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 470
Rejestracja: 18-06-2013, 09:28
Beczki: 3

Bazar u Tyciora

Post autor: Niki » 23-12-2020, 17:51

Ja bym kupił
To wszystko, że jesteś pizdą leniwy zjebie!

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Bazar u Tyciora

Post autor: ziemniak » 23-12-2020, 17:58

To licytuj :qface:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107818
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

Bazar u Tyciora

Post autor: Ridż » 23-12-2020, 20:55

xeon e5-2620v3 lepszy i jest za 80zł :qface:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

Bazar u Tyciora

Post autor: Tycior » 23-12-2020, 20:56

dolicz mobasa

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Bazar u Tyciora

Post autor: ziemniak » 23-12-2020, 21:00

Bobasa? :marian:

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

Bazar u Tyciora

Post autor: Tycior » 23-12-2020, 21:08

tak

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 17

Bazar u Tyciora

Post autor: ziemniak » 23-12-2020, 21:13

Z Kutasa? :tycior:

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

Bazar u Tyciora

Post autor: Tycior » 09-02-2021, 09:15

Wiedziałem, żeby na olx nie wrzucać oferty, ale coś mnie podkusiło... długo nie trzeba było czekać na pierwszą cudowną wiadomość :qface:

Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120523
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1712

Bazar u Tyciora

Post autor: Burak » 09-02-2021, 11:10

Ciekawe ile osób odpisuje serio na taki automat
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107818
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1332

Bazar u Tyciora

Post autor: Ridż » 09-02-2021, 15:41

ale beka
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40799
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 896

Bazar u Tyciora

Post autor: pawian » 12-02-2021, 01:11

widać że bait bo kto normalny by to wyslal o 05:02
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120523
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1712

Bazar u Tyciora

Post autor: Burak » 12-02-2021, 08:14

No ale nie wysłał o 5:02 tylko 1:02 :testo:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 148979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1430

Bazar u Tyciora

Post autor: Tycior » 12-02-2021, 08:54

pawian pisze:
12-02-2021, 01:11
wyslal o 05:02
aha :karol2: za duzo bialego i zwidy juz?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości