chciałbym być Tyciorem

Dział (bez) spamu
Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 13:02

a to sporo ja bym to wydal na roxe i jaranie gdybym byl toba

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 13:04

ja chce dobić do 10k i wjebać na jakąś lokate czy cos, bo jak będę mial to przepierdole :testo:
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 13:05

ale w polsce w sumie tak drogo ze te 7 k to na nic fajnego nie starczy

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 13:08

chce miec na czarną godzine tako odlozone
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 13:09

no ja tez tak sobie odkladam bo roznie to w zyciu bywa

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 13:09

ty 10k to w miesiac masz :polak2:
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 13:11

no ale kurcze place rachunki zakupy itd w funtach wiec co mi z tego ze mam 10 k zlotych :karol:

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 13:12

masz fajnie
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 13:14

a no mam polecasz w sumie wyjazd do UK

jak kiedys zaprosisz mnie do polski to ja cb do siebie przygarne na tydzien :kurski:

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 13:17

ale ja sie myje co 2dni
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 13:20

to lepiej. Duzo za wodę nie zapłacę

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 13:21

otisek tez mnie zaprasza, musicie walczyć o mnie :kondominium:
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35575
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 748

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Pycior » 30-07-2020, 14:23

Ty walcz o nas :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

NiceGuy
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 153431
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1475

chciałbym być Tyciorem

Post autor: NiceGuy » 30-07-2020, 15:13

dobre zarty
Tak, całe życie kobiety nie mam, sam muszę to robić. Tak samo gotować i inne rzeczy... robić. Konia walic nie raz, o!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35575
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 748

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Pycior » 30-07-2020, 18:48

Walcz :polak2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Otisek
Super VIP

Posty: 12295
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 141

chciałbym być Tyciorem

Post autor: Otisek » 30-07-2020, 19:28

to ja go nie zapraszam jednak skoro tak
Pierdol sie :konon2:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości