Dokąd zmierzasz

Rozmowy bez niechcianego spamu/trolowania itp.
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Dokąd zmierzasz

Post autor: Tycior » 04-09-2018, 20:02

ja biore, jeszcze jak :duda3: podwyżka ma być o 160zl :konon:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Dokąd zmierzasz

Post autor: Alferdo » 04-09-2018, 20:03

Najpierw zabiorą, by dać.
To jest bez sensu
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Dokąd zmierzasz

Post autor: Tycior » 04-09-2018, 20:10

Ridż pisze: Najpierw zabiorą, by dać.
co ci zabrali?
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Dokąd zmierzasz

Post autor: Alferdo » 04-09-2018, 20:14

Dalej nie wiesz jak funkcjonuje rozdawanie pieniędzy w państwie?
Najpierw zabierają pieniądze w podatkach - vat chociażby.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Dokąd zmierzasz

Post autor: Burak » 04-09-2018, 20:16

Dlatego trzeba brać jak dają :major3:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Dokąd zmierzasz

Post autor: Alferdo » 04-09-2018, 20:18

Niech przestaną zabierać.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Dokąd zmierzasz

Post autor: MisterM » 04-09-2018, 20:20

Burak pisze: Dlatego trzeba brać jak dają :major3:
j/w zabierac nie przestana i tak wiec trzeba brac
W imie zasad skurwysynu.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Dokąd zmierzasz

Post autor: Tycior » 04-09-2018, 20:21

ridż naćpany, albo niespełna rozumu
Obrazek

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Dokąd zmierzasz

Post autor: MisterM » 04-09-2018, 20:23

Tycior pisze: ridż naćpany, albo niespełna rozumu
wkurwiony dzis jest :karol:
W imie zasad skurwysynu.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Dokąd zmierzasz

Post autor: Tycior » 04-09-2018, 20:25

nie walil conia
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Dokąd zmierzasz

Post autor: Pycior » 04-09-2018, 20:31

Ridż pisze: Pozostawiam to do oceny indywidualnej.
A co źle teraz zarabiasz?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8702
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Dokąd zmierzasz

Post autor: Escer » 04-09-2018, 21:15

Noga za nogą.
Obrazek

In a game for eternal fame.

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Dokąd zmierzasz

Post autor: Alferdo » 04-09-2018, 21:50

Otisek pisze:
Ridż pisze: Pozostawiam to do oceny indywidualnej.
A co źle teraz zarabiasz?
Źle.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8702
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Dokąd zmierzasz

Post autor: Escer » 04-09-2018, 22:44

Jedź do ćpunlandii.
Obrazek

In a game for eternal fame.

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Dokąd zmierzasz

Post autor: Alferdo » 04-09-2018, 22:53

Nigdy.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Dokąd zmierzasz

Post autor: Tycior » 05-09-2018, 06:59

Ktoś ci karze cpac?
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości