co teraz?

Rozmowy bez niechcianego spamu/trolowania itp.
Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

co teraz?

Post autor: Marta » 17-01-2021, 22:32

człowiek ma 26 lat i co? co osiągnąłem w życiu? alkoholizm, prokrastynacja, lekomaństwo [serio leki, a nie jakieś zjebane ćpanie]
co oznacza ta podróż? ile jeszcze nocy będzie trzeba przesypiać uświadamiając sobie, że w sumie nic się nie osiągnęło?
Jest chujowo, bo nie wiem jak się znaleźć. Nie mam pomysłów.
Patent na życie? czy istnieje coś takiego?
Obrazek

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 16

co teraz?

Post autor: ziemniak » 17-01-2021, 22:33

Zapal se lolka :papa2:

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

co teraz?

Post autor: Marta » 17-01-2021, 22:39

nie po to pozbywałem się chociaż jednego nałogu w moim życiu, by wracać do tego gówna
Obrazek

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 16

co teraz?

Post autor: ziemniak » 17-01-2021, 22:40

Ale świat będzie fajniejszy :tycior:

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

co teraz?

Post autor: Marta » 17-01-2021, 22:45

świat będzie tak samo chujowy, tylko ja będę ogłupiony używkami [poza tym marycha na mnie nie działa, już lepiej jakieś 2oxo-pce czy coś]
Obrazek

Serious Man
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 2924
Rejestracja: 08-07-2014, 13:56
Lokalizacja: Danville, California, United States
Beczki: 51

co teraz?

Post autor: Serious Man » 17-01-2021, 23:46

Jeśli masz jakieś zainteresowania lub pasję to skup się na tym. Rozwijaj je. Wtedy człowiek przestaje myśleć o innych zbędnych rzeczach.
There is but one rule: HUNT or BE HUNTED
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

co teraz?

Post autor: Tycior » 18-01-2021, 08:10

kazdy na cos narzeka i komus zazdrosci a ten drugi komus innemu zazdrosci mimo, ze ten narzeka
podsumowac to mozna tak
Może w końcu doceń własny dzień
Bo może to jest czyjś piękny sen
Może warto choć na chwilę, dwie zatrzymać się
Zdjąć zegary swe
Obrazek

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

co teraz?

Post autor: Marta » 18-01-2021, 12:03

w dole jest sporo trocin
trociny są na każdym kroku i pochłaniają człowieka
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

co teraz?

Post autor: Pycior » 17-06-2021, 10:17

Ja tam nie narzekam :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1162

co teraz?

Post autor: Finczy » 20-06-2021, 10:43

No i jak tam zmieniło się coś?

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

co teraz?

Post autor: Tycior » 20-06-2021, 18:04

Tycior pisze:
17-01-2021, 22:32
serio leki, a nie jakieś zjebane ćpanie
xD kretyn
Obrazek

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

co teraz?

Post autor: Marta » 21-06-2021, 10:46

Leki to leki. Idziesz do apteki i kupujesz paracetamol.
Jeśli uznajesz to jako ćpanie, to rozpędź się i jebnij w ścianę
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

co teraz?

Post autor: Tycior » 21-06-2021, 14:07

Tycior pisze:
21-06-2021, 10:46
Jeśli uznajesz to jako ćpanie, to rozpędź się i jebnij w ścianę
jeśl wpierdalasz leki bez szczególnej potrzeby i nie widzisz w tym problemu to jesteś jebaną amebą i nie chce mi się nawet z tobą gadać.
Obrazek

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

co teraz?

Post autor: Marta » 21-06-2021, 14:21

Dopowiadasz sobie jakieś informacje z dupy. Biorę leki, bo mam nerwobóle i bóle napięciowe. Ale oczywiście trzeba sobie dopowiadać, że bez powodu :maks:
No debil xD
Obrazek

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17916
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 301

co teraz?

Post autor: Cartman » 21-06-2021, 15:46

Zresztą paracetamolek 200 czy 400 to jest nic. Tego można 4-6 na raz i nie będzie odjazdu :kurski:
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

co teraz?

Post autor: Tycior » 21-06-2021, 16:46

Tycior pisze:
21-06-2021, 14:21
mam nerwobóle i bóle napięciowe.
ciote masz?
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości