Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Rozmowy bez niechcianego spamu/trolowania itp.
Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7256
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 325

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Dranz » 09-10-2014, 01:07

Sobie kurwa życie spierdolę, żeby innym było lepiej.
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12782
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: TwojStary » 09-10-2014, 11:50

Dranz pisze:Sobie kurwa życie spierdolę, żeby innym było lepiej.
jedno z lepszych zdań które przeczytałem w tym roku :ok:
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11567
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 590

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Marta » 09-10-2014, 20:52

Ridż pisze:że niby rc to nie ćpanie
Kiedy niby ostatnio RC ćpałem?

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108393
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Ridż » 09-10-2014, 21:47

nie wiem ćpunie, ćpałeś
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11567
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 590

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Marta » 09-10-2014, 22:42

Ridż pisze:nie wiem ćpunie, ćpałeś
Dowody...

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7256
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 325

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Dranz » 10-10-2014, 00:33

TwojStary pisze:
Dranz pisze:Sobie kurwa życie spierdolę, żeby innym było lepiej.
jedno z lepszych zdań które przeczytałem w tym roku :ok:
Tak miało być.
enter.
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

cwanylis11
User

Posty: 149
Rejestracja: 15-12-2013, 22:10
Beczki: 2

Re: Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: cwanylis11 » 10-10-2014, 08:47

Jestem tak zajebistym człowiekiem, że komuś pomogę a ten ktoś mnie jeszcze wyrucha ot kurwa taki ze mnie dobry człowiek, komuś pomóc to kurwa rękę upierdol w zamian, no ale cóż nie chce umrzeć jako ten co rozpierdalał wszystkich po kolei z maczetą jak pojeby islamskie.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108393
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Ridż » 04-05-2019, 20:52

pawian pisze:
07-10-2014, 23:10
Nie lubię ludzi
Ludzie to najgorsza rasa.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Tycior » 05-05-2019, 09:24

Ridż pisze:
04-05-2019, 20:52
Ludzie to najgorsza rasa.
to sie zabij

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35056
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Pycior » 05-05-2019, 10:31

Nie mów mu jak ma nie żyć :polak2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Tycior » 05-05-2019, 10:32

będę, bo sam nie wie czego chce :konon3:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108393
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Ridż » 05-05-2019, 10:47

Wiem co chcę.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Tycior » 05-05-2019, 10:49

umrzeć?

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108393
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Ridż » 05-05-2019, 11:01

Nie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150979
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Tycior » 05-05-2019, 11:05

zrob to :major3:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122326
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Czy jesteście dobrymi ludźmi?

Post autor: Burak » 05-05-2019, 11:07

Ty pierwszy :konon2:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości