Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Prośby / groźby / pytania / zażalenia - wszystko tutaj
Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 131497
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1275

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Tycior » 11-11-2018, 16:26

odchodze

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 103011
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1249

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 16:33

zostań
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 131497
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1275

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Tycior » 11-11-2018, 16:36

ide srać

MisterM
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 2929
Rejestracja: 13-08-2018, 21:59
Beczki: 41

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: MisterM » 11-11-2018, 16:36

wrócisz?
W imie zasad skurwysynu.

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 103011
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1249

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 16:36

Widze problem. To wina Firefoxa.
Przenosi do ostatniego nieprzeczytanego, ale potem wczytuje obrazki i inne rzeczy, przez co przesuwa się wszystko do postów wyżej.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 131497
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1275

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Tycior » 11-11-2018, 16:37

Ridż pisze: To wina Firefoxa
kurwa, nie chce wracac do chrome :testo:
MisterM pisze: wrócisz?
jak sie wysram

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 103011
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1249

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 16:39

Tygrysek pisze: kurwa, nie chce wracac do chrome :testo:
Sprawdzałem też, czy to może wina stylu, ale niestety nie.
Wina po stronie Firefoxa.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 131497
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1275

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Tycior » 11-11-2018, 16:43

Kurwa :marian:

Death
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 14185
Rejestracja: 23-04-2013, 09:30
Beczki: 302

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Death » 11-11-2018, 16:54

Ridż pisze: Widze problem. To wina Firefoxa.
Przenosi do ostatniego nieprzeczytanego, ale potem wczytuje obrazki i inne rzeczy, przez co przesuwa się wszystko do postów wyżej.
na chrome tez to jest wiec wina buraka :major3:
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 103011
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1249

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 16:56

Death pisze:
Ridż pisze: Widze problem. To wina Firefoxa.
Przenosi do ostatniego nieprzeczytanego, ale potem wczytuje obrazki i inne rzeczy, przez co przesuwa się wszystko do postów wyżej.
na chrome tez to jest wiec wina buraka :major3:
na chrome i pochodnych elegancko przenosi do najnowszego.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Death
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 14185
Rejestracja: 23-04-2013, 09:30
Beczki: 302

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Death » 11-11-2018, 16:57

a mi nie a mam najnowszy :major:
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 103011
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1249

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 17:03

Ja mam najnowsze Chromium i śmiga.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Otisek
Awatar użytkownika
Wizytówka

Posty: 29165
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 695

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Otisek » 11-11-2018, 17:05

Myślę ze format by Ci pomógł :cosiek:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 131497
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1275

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Tycior » 11-11-2018, 17:08

nie moge robic formatu bo ridz wygra

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 103011
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1249

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 17:10

Ja już dawno zapomniałem o tym konkursie.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 106643
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem
Beczki: 1594

Nie przenosi mnie do ostatniego postu

Post autor: Burak » 11-11-2018, 17:13

Death pisze:
Ridż pisze: Widze problem. To wina Firefoxa.
Przenosi do ostatniego nieprzeczytanego, ale potem wczytuje obrazki i inne rzeczy, przez co przesuwa się wszystko do postów wyżej.
na chrome tez to jest wiec wina buraka :major3:
U mnie bzika normalnie.
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości