Czym naładować?

Szukasz czegoś? Masz problem? Chcesz zdegenerować linki?
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 19:16

Zapomniałem ładowarki do wózka, mam pół baterii na jutro :qface:
Czy myślicie że powerbankiem coś zdziałam?
Czekam na opinie ekspertów

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44216
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1155

Czym naładować?

Post autor: Finczy » 02-10-2016, 19:17

Jak się rozładuje to zadzwoń po pogotowie energetyczne.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 19:17

Lepiej po ridża. Odholuje mnie :qface:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107872
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

Czym naładować?

Post autor: Ridż » 02-10-2016, 20:09

nikogo nie będe holował
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 20:09

To spierdalaj, taki kolega :middlef:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107872
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

Czym naładować?

Post autor: Ridż » 02-10-2016, 20:11

Tycior pisze: Zapomniałem ładowarki do wózka
takie rzeczy to priorytet
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 20:12

Jutro bede miał, nie zesraj sie :fack-off:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107872
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

Czym naładować?

Post autor: Ridż » 02-10-2016, 20:18

ale po zajęciach
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 20:19

jakich zajęciach, nigdzie jutro nie ide

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107872
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

Czym naładować?

Post autor: Ridż » 02-10-2016, 20:22

jak to
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120689
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1714

Czym naładować?

Post autor: Burak » 02-10-2016, 20:23

Ja mam zajęcia dopiero od środy :bambo:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 20:23

No rozpoczęcie mam te adaptacje czy ki chuj, chciałem iść, żeby wiedzieć w której grupie jestem, ale zrobili tylko jedną to po chuj mam tam iść i wysłuchiwać pierdół.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107872
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

Czym naładować?

Post autor: Ridż » 02-10-2016, 20:24

t-to fajnie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 20:25

Ja też mam od środy, bo we wtorek jade do warszawy :qface:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107872
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

Czym naładować?

Post autor: Ridż » 02-10-2016, 20:27

a ja od jutra, co teras
w sumie przeanalizowałem plan na spokojnie to mam spoko
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149188
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

Czym naładować?

Post autor: Tycior » 02-10-2016, 20:28

Ridż pisze: co teras
Pójdziesz i będziesz pilnym studentem

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości