Podłącze PS4 pod monitor?

Szukasz czegoś? Masz problem? Chcesz zdegenerować linki?
Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 19:41

w sklepie czy online?
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 19:42

W sklepie :papa2:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 19:44

to chuj mnie to interesuje :papa2:
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 19:45

A co online Cie juz interesuje?
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 19:51

no moglbym se zamowic z uk
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 19:55

Maja strone online kup a ja Ci wyśle :karol:

https://www.argos.co.uk/product/8664606

Pomyliłem sie o 10f
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 19:56

1069PLN wychodzi + wysylka to pewnie jeden chuj...
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 19:57

Pojde jeszcze do tego sklepu z uzywanymi grami to sobie mozesz cos jeszcze dobrać. Ten ze snapa jak pamiętasz.
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 20:00

jakbym srał kasą, to bym se w polsce kupil, szukam czegoś tak 800-900 (komplet, używany)
nie dam całej wyplaty na konsole
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 20:12

Tylko zastanów sie kupisz uzywana plejke a chcesz rdr2 i inne gry a z plejka ich miec nie bedziesz kupujac nowa juz oszczedzasz ze 200zl na rdr.

U mnie na uzywanej zaoszczędzisz moze 20-40f
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 20:15

Otisek pisze:
26-11-2018, 20:12
Tylko zastanów sie kupisz uzywana plejke a chcesz rdr2 i inne gry
ale nie kupie wszystkich gier na raz
bede sobie kupowac np 1 w miesiącu
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 20:16

Stracisz na tym tylko, weź plejke na raty 0%.
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 20:16

Otisek pisze:
26-11-2018, 20:16
weź plejke na raty 0%.
no i jeszcze co
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16652
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 26-11-2018, 20:23

No ale co w tym złego? Kupujac uzywana tracisz bedziesz prawdopodobnie miec gry w ktore nie chcesz zagrać. Chcesz za uzywke dac 900zl + w przyszłości kupisz rdr2 + 200 czyli to juz 1100zl a za tyle kupisz nowa na raty nie wydasz kasy całej i bedziesz zadowolony.
Któregoś tam razu wysle Ci snapy ze sklepy z używanymi grami cos sobie wybierzesz i Ci wyśle wyjdzie taniej tak mysle. W uk rynkiem rzadzi ps4 komutery do gier malo kto ma.
Obrazek

jesienno-zimowy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 38282
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 984

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: jesienno-zimowy » 26-11-2018, 20:24

Będziesz pan zadowolony. Pogra dziesięć minut i zaraz sprzeda, a nie WAIT! Musi raty płacić xD

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106485
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1024

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 26-11-2018, 20:31

sprzedam jak wyjdzie ps5
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość