Podłącze PS4 pod monitor?

Szukasz czegoś? Masz problem? Chcesz zdegenerować linki?
pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 34347
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 760

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: pawian » 23-11-2018, 18:14

Tycior pisze:
23-11-2018, 12:53
Zalesie>Piszczac>Śląsk>gówno w majtach>Anglia
tutaj akurat tycior ma 100% racji :czesc:
Obrazek

jesienno-zimowy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 38211
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 983

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: jesienno-zimowy » 23-11-2018, 19:36

No nie wiem. Zalesie powinno być na końcu w każdym zestawieniu.

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106377
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 24-11-2018, 10:45

zalesie to perełka kultury i sztuki w polsce
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Burak » 24-11-2018, 12:45

Chyba gówna i smrodu
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16641
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 24-11-2018, 13:00

Burak pisze:
24-11-2018, 12:45
Chyba gówna i smrodu
Dobrze napisał :major2:
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Burak » 24-11-2018, 13:01

I to wszystko przez Tyciora :stonoga:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106377
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 24-11-2018, 13:02

W następnym tygodniu kupuje juz ps4
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Burak » 24-11-2018, 13:05

Pograsz dzień i znowu sprzedasz.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 34347
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 760

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: pawian » 24-11-2018, 13:07

Burak pisze:
24-11-2018, 13:05
Pograsz dzień i znowu sprzedasz.
tak bedzie
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89327
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Ridż » 24-11-2018, 13:08

On chce pograć w RDR2, ale ta gra się ciągnie jak flaki z olejem. Nie przejdzie jej :qface:
Obrazek

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16641
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 24-11-2018, 13:10

Ridż pisze:
24-11-2018, 13:08
On chce pograć w RDR2, ale ta gra się ciągnie jak flaki z olejem. Nie przejdzie jej :qface:
Jesli bedzie miala klimat jak wiedzmin 3 to zajebiscie :kurski:
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89327
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Ridż » 24-11-2018, 13:11

To gra o kombojach od twórców GTA, ale to nie jest GTA na koniach, że się zapierdala :qface:
Obrazek

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16641
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Otisek » 24-11-2018, 13:16

Podobno lepsze od wiedzmina :papa2:
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89327
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Ridż » 24-11-2018, 13:20

A to nie wiem :klocuch:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106377
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Tycior » 24-11-2018, 13:32

Burak pisze:
24-11-2018, 13:05
Pograsz dzień i znowu sprzedasz.
nie, bo kamil tez kupuje ps4 i będziem kombojować ąline
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Podłącze PS4 pod monitor?

Post autor: Burak » 24-11-2018, 13:36

Ciekawe jak długo :duda2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Burak i 0 gości