Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Szukasz czegoś? Masz problem? Chcesz zdegenerować linki?
Awatar użytkownika
Rzodkiewka
Ćpun
Ćpun
Posty: 180366
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Przyznał beczek: 1395
Beczki: 1922

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: Rzodkiewka » 17-02-2024, 13:27

bardziej niz intense man
dobry zakup

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 121001
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1881
Beczki: 1613

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: usunięte konto » 17-02-2024, 13:30

cdni ma slabe otwarcie ale potem jest fajny
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
Rzodkiewka
Ćpun
Ćpun
Posty: 180366
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Przyznał beczek: 1395
Beczki: 1922

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: Rzodkiewka » 17-02-2024, 13:32

nie wiem o czym do mnie mowisz :papa2:

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 121001
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1881
Beczki: 1613

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: usunięte konto » 17-02-2024, 13:35

w sensie club de nuit intense jak se psikniesz to ma jakies cytrusy sztuczne śmierdzace troche, ale po kilkuinastu minutach juz znikaja i czuś jakieś dym skura drzewo
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
Rzodkiewka
Ćpun
Ćpun
Posty: 180366
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Przyznał beczek: 1395
Beczki: 1922

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: Rzodkiewka » 17-02-2024, 15:39

aha, powiedzmy że rozumiem

Awatar użytkownika
Don Alfonso
Administrator
Administrator
Posty: 8834
Rejestracja: 19-12-2021, 18:47
Przyznał beczek: 360
Beczki: 293

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: Don Alfonso » 17-02-2024, 19:59

Tycior pisze:
17-02-2024, 08:52
Zamieniam się w usunięte konto,
Obrazek
jest sens tyle perfum mieć? rozumiem w sumie ze 2 różne flakony na różne okazje, ale wincyj to tak samo jak mieć ileś tam par spodni itd. i tak łazi się w 2 zazwyczaj :polak:

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 121001
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1881
Beczki: 1613

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: usunięte konto » 17-02-2024, 20:56

Don Alfonso pisze:
17-02-2024, 19:59
jest sens tyle perfum mieć? rozumiem w sumie ze 2 różne flakony na różne okazje, ale wincyj to tak samo jak mieć ileś tam par spodni itd. i tak łazi się w 2 zazwyczaj :polak:
ja mam 14 flakonow i 15 zamowiony
Obrazek

zalezy od okazji, pory roku, pory dnia i humorku jaki zapach sie wezmie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
Rzodkiewka
Ćpun
Ćpun
Posty: 180366
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Przyznał beczek: 1395
Beczki: 1922

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: Rzodkiewka » 18-02-2024, 09:31

Don Alfonso pisze:
17-02-2024, 19:59
jest sens tyle perfum mieć?
jeść nie chcą, niech sobie stoją :major: do jednej pracy intense man, do drugiej bruno banani a na kolacje z dziewczyną iconic a ten beckham do wyjebania sie nadaje :jaro:

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 121001
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1881
Beczki: 1613

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: usunięte konto » 18-02-2024, 09:53

Tycior pisze:
18-02-2024, 09:31
a ten beckham do wyjebania sie nadaje :jaro:
odswiezacz do kibla moze byc
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 137143
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1342
Beczki: 2074

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: chuj » 19-02-2024, 12:00

Tycior pisze:
17-02-2024, 08:52
Zamieniam się w usunięte konto,
Spoiler
Pokaż
Obrazek
ale śmieszna buteleczka to trzecie, poprawiłem ją żeby normalnie wyglądała
Spoiler
Pokaż
Obrazek
Don Alfonso pisze:
17-02-2024, 19:59
jest sens tyle perfum mieć?
też nie rozumiem, ja mam jeden perfum zazwyczaj i trochę dziwnie bym się czuł jakbym każdego dnia inaczej pachniuchał
Ostatnio zmieniony 19-02-2024, 12:03 przez chuj, łącznie zmieniany 1 raz.
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ

Awatar użytkownika
Rzodkiewka
Ćpun
Ćpun
Posty: 180366
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Przyznał beczek: 1395
Beczki: 1922

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: Rzodkiewka » 19-02-2024, 15:27

chuj pisze:
19-02-2024, 12:00
poprawiłem ją żeby normalnie wyglądała
aha to dzieki

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 137143
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1342
Beczki: 2074

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: chuj » 19-02-2024, 16:51

nie ma za co ;D
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 121001
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1881
Beczki: 1613

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: usunięte konto » 19-02-2024, 19:35

jak ją poprawiłeś?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 137143
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1342
Beczki: 2074

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: chuj » 19-02-2024, 20:25

tak jak widać na zdjęciul, mam nadzieję że pomogłem
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 121001
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1881
Beczki: 1613

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: usunięte konto » 19-02-2024, 20:32

nie widzę róznicy
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 137143
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1342
Beczki: 2074

Forumowy perfumiarz wzywany by Helps mi

Post autor: chuj » 19-02-2024, 20:37

otwórz sobie w osobnych kartach i przełanczaj jedna / druga
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ