Jaki system wybrać?

prblm

Szukasz czegoś? Masz problem? Chcesz zdegenerować linki?
TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12782
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 523

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: TwojStary » 21-01-2014, 11:35

Po chuj komu te aktualizacje.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 41717
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 926

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: pawian » 21-01-2014, 13:48

Żeby się tępe dzidy na nowy system przesiadły
Obrazek

Codi
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 894
Rejestracja: 01-02-2013, 20:53
Lokalizacja: [email protected]:~#
Beczki: 39

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Codi » 22-01-2014, 10:32

Jeżeli moglibyście wybrać między starym golfem ii, zardzewialym, ale na chodzie, a citroenem c4 rocznik 2013 to co wybierzecie? Zardzewiały rower, bo nim też kurna można do niemiec zajechać...

Pomyślcie trochę zanim zdecydujecie :czesc:
Jeżeli powyższy post ciebie uraża, to pewnie miałem powody by go napisać. EMA :czesc:

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8702
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Escer » 22-01-2014, 12:52

Ja pierdole, beka z Codiego xD.
Obrazek

In a game for eternal fame.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12782
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 523

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: TwojStary » 22-01-2014, 13:23

Codi pisze:Jeżeli moglibyście wybrać między starym golfem ii, zardzewialym, ale na chodzie, a citroenem c4 rocznik 2013 to co wybierzecie? Zardzewiały rower, bo nim też kurna można do niemiec zajechać...

Pomyślcie trochę zanim zdecydujecie :czesc:
Cytryna chuj. W dodatku C4 - jak sama nazwa wskazuje to bomba. Chuj wie kiedy pierdolnie.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Alferdo » 28-04-2016, 19:50

No i co w końcu zainstalowałeś?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124717
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Burak » 28-04-2016, 20:12

Windows Millenium
Boli mnie co se napiszesz na forze

Jester
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 29378
Rejestracja: 14-05-2015, 23:44
Beczki: 178

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Jester » 28-04-2016, 20:14

System świadczeń socjalnych.

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Alferdo » 28-04-2016, 20:18

Burak pisze:Windows Millenium
Jakieś dowody?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124717
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Burak » 28-04-2016, 20:23

Ridż pisze:Jakieś dowody?
Obrazek
Obrazek

Starczy?
Boli mnie co se napiszesz na forze

Jester
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 29378
Rejestracja: 14-05-2015, 23:44
Beczki: 178

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Jester » 28-04-2016, 20:24

Za mało.

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Alferdo » 28-04-2016, 20:42

Burak pisze: Starczy?
Ten dowcip jest już nieśmieszny :fack-off:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12782
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 523

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: TwojStary » 28-04-2016, 22:21

Ridż pisze:
Burak pisze:Windows Millenium
Jakieś dowody?
http://dokumencik.pl/produkt/dowod-osobisty/

"jak nie wiecie skad cos zalatwic to walcie do starego"
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Alferdo » 28-04-2016, 22:24

Bondzio pisze:
Ridż pisze:
Burak pisze:Windows Millenium
Jakieś dowody?
http://dokumencik.pl/produkt/dowod-osobisty/

"jak nie wiecie skad cos zalatwic to walcie do starego"
OKUR**
nie wiedziałem, że tak można.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124717
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Burak » 28-04-2016, 22:36

Bondzio pisze:
Ridż pisze:
Burak pisze:Windows Millenium
Jakieś dowody?
http://dokumencik.pl/produkt/dowod-osobisty/

"jak nie wiecie skad cos zalatwic to walcie do starego"
Co? xD

Czy aby kliknięcie Dodaj do koszyka nie wysyła naszych danych do najbliższego Komendy Policji?
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156736
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1514

Re: Jaki system wybrać?

Post autor: Tycior » 29-04-2016, 18:59

tylko windows 10
p.s takie ogloszenia juz od dawna sa :wutf:
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości