Jak być hakerem i włamać się do kompa

win 7 i może inne też

...czyli co i jak zrobić
solkrallis
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1202
Rejestracja: 12-08-2018, 13:21
Beczki: 50

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: solkrallis » 27-08-2018, 12:20

Elo, chcecie poczuć się jak hakery? Potrzebujecie swojego windowsa na pendrive lub płytce i komputera na który chcecie się włamać.

1) W momencie wyświetlenia ekranu logowania klikamy shift kilak razy aż wyskoczy okienko z inforamcją o klawiszach trwałych
2) resetujemy kompa i wchodzimy w instalke sstemu - wybieramy NAPRAW, opcja poniżej "zainstaluj"
3) Wybieramy wiersz poleceń, w którym musimy wpisać magiczne hasło:
copy x:\windows\system32\cmd.exe x:\windows\system32\sethc.exe
4) reset i okno logowania
5) znów gwałcimy shift, tym razem powinno wyskoczyć okienko wiersza polecenia
6) wpisujemy
net user
aby sprawdzić jak dokładnie nazywa się konto na które chcemy sie wbić
7) jak już wiemy jaką nazwe ma hakowane konto, to wprowadzamy taką komende
net user nazwa_konta nowe_haslo_do konta
np: net user solkrallis bugwie

8) w tym momencie możemy zalogować się do konta admina nowym hasłem.

Własnie zostałes hakerem.
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 110383
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1617

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Burak » 27-08-2018, 12:22

Ale z ciebie początkujący haker, jak Codi normalnie :klocuch:
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 12:26

mam sie wlamać na swojego kompa? :cosiek:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

solkrallis
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1202
Rejestracja: 12-08-2018, 13:21
Beczki: 50

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: solkrallis » 27-08-2018, 12:37

możesz się włamać na kompa w szkole na admina, a co. Albo kolege hakować jak pójdzie do kibla
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 12:47

solkrallis pisze: Albo kolege hakować jak pójdzie do kibla
burak kiedy idziesz srać? :konon:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 110383
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1617

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Burak » 27-08-2018, 12:52

Nie ma co hakować, nie wylogowuje kompa jak idę srać :major:
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 12:56

przez vnc sie zaloguje
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 104857
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1271

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Ridż » 27-08-2018, 13:05

Świetny poradnik
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 13:15

wykorzystasz go w pracy?
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 104857
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1271

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Ridż » 27-08-2018, 16:42

moze kiedys
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 16:48

zglaszam do do dpsu :karol:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 104857
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1271

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Ridż » 27-08-2018, 16:48

Nie wiesz którego.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 16:53

w janowie
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 104857
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1271

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Ridż » 27-08-2018, 16:59

nawet nie wiem czy tam jest dps xd
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 135656
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1304

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Tycior » 27-08-2018, 17:01

Dzięki za protip :konon:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 104857
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1271

Jak być hakerem i włamać się do kompa

Post autor: Ridż » 27-08-2018, 17:03

Jaki protip?
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
NARKOMANIA? NIE PRZEJDZIE.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość