Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

i nie śmierdział moczem

...czyli co i jak zrobić
Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 23360
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 644

Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Otisek » 29-07-2014, 23:39

Tak więc dzisiaj o higienie słów kilka. Poradnik kierowany jest do panów rzecz jasna.

Często przy rozmowach ze znajomymi, dowiadywałem się, że ich partnerki nie bardzo garną się do brania ich członka w swoje usta.

- Ej stary, a ta twoja to dobrze robi loda ?

- No wiesz, chyba tak.. no nie wiem.... eee.. w sumie to raz mi tylko zrobiła, więcej już nie chciała.

No nic kurwa dziwnego ! Jak fiuta się nie myje, to tak później to wygląda !

I nie dziwcie się następnym razem, kiedy na hasło „kochanie zrób mi loda” wasza kobieta ze strachem w oczach chwyci za szmatę i zacznie szorować podłogi w całym domu. Będzie wolała na kolanach zapierdalać ze szmatą w rekach 2 godziny niż robić wam dobrze przez 15 minut.

Oczywiście są takie kobiety, które potrafią same zadbać o swojego faceta i tym samym o siebie, jednak dla większości temat śmierdzącego i zarośniętego fiuta, to kurwa temat tabu ! Tego nie potrafię zrozumieć. Większość kobiet nawet nie piśnie słowem, że nie podoba im się stan w jakim znajdują się penisy ich facetów. Kurwa, czy oni was biją kablem, że tak boicie się powiedzieć, żeby umyli wacka. ? Przecież to też wasza przyjemność ! Ja rozumiem ,ze w tej drugiej dziurce smaku i węchu nie macie, ale skoro nie chcecie brać do buzi, to tym bardziej nie powinnyście nadstawiać dupy. A dupy jednak nadstawiacie. Oczywiście są też takie, którym nie przeszkadza nic. Facet wróci brudny z roboty, weźmie ją na stole, ona wyliże mu spocone i kudłate jaja i jest git. Do was ten tekst się nie tyczy, możecie stąd wyjść.



Panowie, jeśli wasze kobiety, nie potrafią powiedzieć wam, że wasze penisy śmierdzą, a wy przez to tylko cierpicie, z braku regularnego seksu oralnego. To trzeba wziąć interes w swoje ręce !



Teraz przejdziemy do najkrótszej części całego tekstu, czyli do tytułowego poradnika.



Po pierwsze. GOLIĆ !!!

Nie ma w tym nic pedalskiego !!! Jak jakiś burak mówi, że golenie jaj jest dobre dla pedałów, to sam jest pedałem, bo najprawdopodobniej nie ma dziewczyny, która powiedziałaby mu ,że woli ogolonego. Albo jest z zabitej dechami wiochy, gdzie kobiety myślą, że od golenia się umiera.



Po drugie. Jak golić to golić DOKŁADNIE !!!

Nie na odpierdol !!! Ma być gładko jak na dupie !!!

Tak jak mordę - pianka i jazda !!!

I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Jak golić to wszędzie, ale pod żadnym pozorem nie dotykać „Ścieżki do Leszka”

Ścieżka musi być ! Facet bez ścieżki, nie jest prawdziwym facetem. (jak komuś z przyczyn naturalnych nigdy nie wyrosła, zawsze może domalować długopisem)

Oczywiście ścieżkę można poprawiać i regulować, ale nigdy nie wolno golić !!!



Po trzecie. Jak myć to też DOKŁADNIE !!!

Mamy już ładnie ogolonego penisa i jajeczka. Więc czas zacząć pucować i polerować.

Delikatnie chwytamy w jedną rękę penisa razem z jajami, a na drugą rączkę nalewamy trochę żelu do higieny intymnej (zapach dowolny)

No i pucujemy ! Az będzie błysk ! Dokładnie i z uczuciem !

Później płuczemy i czynność powtarzamy, tylko tym razem dokładnie ściągając napletka, czyszcząc wszelkie zakamarki i samego żołędzia (w moim języku, czyli języku Matucha, zwanego „czapą”)

Później znowu płuczemy w ciepłej wodzie i wycieramy do sucha.

Czynności te możemy wykonywać przy każdym rodzaju kąpieli.



Po czwarte. Jak SZCZAĆ, to tylko z OBCIĄGNIĘTYM NAPLETKIEM !!!

Dlaczego ? Dlatego, że zapobiega to zaleganiu moczu pod napletem, dzięki czemu, cały fiut nie leży ciągle we własnych sikach i nie śmierdzi !

Jak któryś ma problem z kontrolowaniem strumienia, szczając z obciągniętym, to niech posadzi dupę na kiblu i tak jak jego kobieta, odleje się na siedząco. Podobno to nawet zdrowsze jest.

Po każdym oddaniu moczu, ładnie wycieramy czapę !!!



Drodzy panowie, stosując się do powyższego poradnika, macie moja gwarancję, że wasze kobiety zaczną robić wam dobrze z ogromną przyjemnością i będą chciały więcej !!!



A jeśli jesteś sceptycznie nastawiony do tego poradnika. To może zrób tak : Nalej do szklanki ciepłego moczu , wsadź tam kiszonego ogórka i zostaw na noc. Rano po przebudzeniu, wyjmij tego ogórka i wsadź sobie do mordy ! Może wtedy sam z litości dla swojej kobiety zaczniesz regularnie i dokładnie myć kutasa i zmieniać codziennie majtki.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 97478
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1159

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Ridż » 29-07-2014, 23:43

Skorzystam, dzięki :thumbup:

Dodano: 29 Lip 2014 23:46
Tylko takie pytanie. Bo sie nigdy nie goliłem z pianko rencznie tylko mam elektryka, nie chcę pociąć benisa, co zrobić
stary dionizy nie żyje

qspy
User

Posty: 179
Rejestracja: 01-02-2013, 17:51
Beczki: 26

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: qspy » 29-07-2014, 23:51

Amatorzy..

Otis, props ale po co takie cos, jak tu nikt nie rucha na forum xD

Maja rece golic? xD
XOXO

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 97478
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1159

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Ridż » 29-07-2014, 23:53

qspy pisze:Amatorzy..

Otis, props ale po co takie cos, jak tu nikt nie rucha na forum xD

Maja rece golic? xD
na przyszłość rady co
stary dionizy nie żyje

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7233
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 320

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Dranz » 30-07-2014, 00:01

Śmiechłem xD Z tym lodem zawsze jest problem. Nie chcą o tym w ogóle rozmawiać, a jak zaczniesz zadawać pytania to zmieniają temat i grożą najebaniem garści na ryj. :whistle:
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

Karabin
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 853
Rejestracja: 26-05-2014, 13:49
Beczki: 60

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Karabin » 30-07-2014, 00:16

Dranz pisze:Śmiechłem xD Z tym lodem zawsze jest problem. Nie chcą o tym w ogóle rozmawiać, a jak zaczniesz zadawać pytania to zmieniają temat i grożą najebaniem garści na ryj. :whistle:
a pizde chcialyby miec lizana

ale dobry temat, przyda sie na wakacje xD
daje mocne 8/10 za logiczne protipy
Obrazek
"ROZPIERDOLIŁBYM DARKWAREZ ZA JEDEN POST TS'A" ~Krzysztof Krawczyk

ns
Awatar użytkownika


Posty: 2540
Rejestracja: 01-02-2013, 20:00
Beczki: 219

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: ns » 30-07-2014, 07:45

Poza tem po ogoleniu wydaje się większy, co może poprawić samopoczucie.
Obrazek
"Kodi dobry wariat" "cnie?"

Spectator
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 9212
Rejestracja: 13-06-2014, 12:56
Lokalizacja: z bugwie
Beczki: 123

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Spectator » 30-07-2014, 10:09

na pewno skorzystam, dzięki.
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 120347
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1155

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Tycior » 30-07-2014, 10:31

No umyć to bym nawet umył, sikać to bym nawet sikał,ale ogolić to się nigdy nie dam xD
Raz jak ja pachy golił (ponoć miałem w lato mniej się pocić) to potem piekły 2tygodnie a po tych 2tyg znowu zarośnięte, także ten ... z golenia nie skorzystam :]

Burak
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 101448
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1504

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Burak » 30-07-2014, 10:37

Serio nawet pach nie golisz? :wht:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 120347
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1155

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Tycior » 30-07-2014, 10:39

Nie... no kurwa przeca jestem menszczyzna a nie baba... jeszcze se może dupe ogole co ?

Karabin
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 853
Rejestracja: 26-05-2014, 13:49
Beczki: 60

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Karabin » 30-07-2014, 10:48

widzę polskie B hardo xD
Obrazek
"ROZPIERDOLIŁBYM DARKWAREZ ZA JEDEN POST TS'A" ~Krzysztof Krawczyk

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 37549
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 819

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: pawian » 01-08-2014, 21:42

Używam go tylko do sikania więc w sumie obojętne mi to :thumbup:
Obrazek

Ratownik
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 920
Rejestracja: 13-05-2013, 17:04
Beczki: 30

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Ratownik » 02-08-2014, 08:52

Hahahaha, rozjebał mnie ten poradnik :D Wielki props.

Golonko pod pachami i jajcami zawsze na propsie.
A czym golicie? Elektrykiem czy jaką jednorazówką czy gilette, whateva.

Burak
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 101448
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1504

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: Burak » 02-08-2014, 10:04

Ja golę jednorazówką, elektroniczną mam do twarzy :|
Obrazek

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 37549
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 819

Re: Jak dbać o penisa, tak żeby wyglądał zawsze pięknie

Post autor: pawian » 02-08-2014, 11:34

Ratownik pisze:Hahahaha, rozjebał mnie ten poradnik :D Wielki props.

Golonko pod pachami i jajcami zawsze na propsie.
A czym golicie? Elektrykiem czy jaką jednorazówką czy gilette, whateva.
Tańszo, gilette'a szkoda bo szybko się tępi tam xD

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości