Mundial

wrażenia, oczekiwania - ogólna dyskusja o mundialu

Rozmowy na temat sportu
Spectator
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 9212
Rejestracja: 13-06-2014, 12:56
Lokalizacja: z bugwie
Beczki: 123

Re: Mundial

Post autor: Spectator » 16-07-2014, 08:57

to szkoda ;/ ile byś wygrał jakbyś trafił?
Obrazek

Karabin
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 853
Rejestracja: 26-05-2014, 13:49
Beczki: 60

Re: Mundial

Post autor: Karabin » 28-08-2014, 19:10

super doskonale, kibicuje jak zawsze dla Zalesia
Obrazek
"ROZPIERDOLIŁBYM DARKWAREZ ZA JEDEN POST TS'A" ~Krzysztof Krawczyk

Spectator
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 9212
Rejestracja: 13-06-2014, 12:56
Lokalizacja: z bugwie
Beczki: 123

Re: Mundial

Post autor: Spectator » 29-08-2014, 10:03

już po mundialu grubo ponad miesiąc :|
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Mundial

Post autor: Ridż » 29-08-2014, 11:00

no jutro sie zaczyna mundial w siate :czesc:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Spectator
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 9212
Rejestracja: 13-06-2014, 12:56
Lokalizacja: z bugwie
Beczki: 123

Re: Mundial

Post autor: Spectator » 29-08-2014, 12:13

załóż temat o mundialu siatkowym a nie z nożnym mieszacie :D
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Mundial

Post autor: Ridż » 29-08-2014, 13:46

nikt tu nic nie będzie zakładał
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Re: Mundial

Post autor: Ridż » 30-08-2014, 20:57

EMA WYGRYWAMY Z SERBAMI I FAJNIE JEST
grajo świetnie nasi i fajnie zajebiście jest :ok:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Mundial

Post autor: Ridż » 14-08-2019, 10:29

Spectator pisze:
13-06-2014, 13:02
W tym temacie piszemy o tegorocznym mundialu. Komu kibicujecie, kto jest Waszym faworytem, co Was rozbawiło itp :D
Ja największy polew miałem z przypadkowego samobója gospodarzy ;d
no niedługo mistrzostwa świata w doha, nie moge sie doczekac
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150739
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Mundial

Post autor: Tycior » 14-08-2019, 10:34

Ja nie czekam

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Mundial

Post autor: Ridż » 14-08-2019, 10:36

no ty czekasz na co innego
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150739
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Mundial

Post autor: Tycior » 15-08-2019, 15:00

na co

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108297
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Mundial

Post autor: Ridż » 15-08-2019, 15:07

już dobrze wiesz na co
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150739
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Mundial

Post autor: Tycior » 15-08-2019, 15:18

nie wiem

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44269
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1158

Mundial

Post autor: Finczy » 15-08-2019, 16:30

Dowiedz się.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150739
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Mundial

Post autor: Tycior » 15-08-2019, 16:43

to niech mi napisze :rozal:

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44269
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1158

Mundial

Post autor: Finczy » 15-08-2019, 16:43

Sam się dowiedz :major3:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość