Snooker

Rozmowy na temat sportu
Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 98025
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1434

Snooker

Post autor: Burak » 29-03-2015, 00:31

lel, od kiedy snooker jest sportem
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Spectator
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 9212
Rejestracja: 13-06-2014, 12:56
Lokalizacja: z bugwie
Beczki: 123

Re: Snooker

Post autor: Spectator » 29-03-2015, 09:15

nie wiem, nie znam się.
Obrazek

Cartman
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 13031
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 213

Re: Snooker

Post autor: Cartman » 29-03-2015, 20:57

Snooker to bardzo ciekawy sport. Tylko dzieciorki liczyć nie potrafio.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

cygan0
User

Posty: 70
Rejestracja: 16-03-2015, 00:11

Re: Snooker

Post autor: cygan0 » 30-04-2015, 01:06

jak oglądam to zasypiam
WYŁĄCZ V-SYNC KURWO!!!!

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 39911
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1016

Snooker

Post autor: Finczy » 21-01-2017, 00:11

Ostatnio oglądam ten SPORT polecam :ok: Ta cała elegancja mi się podoba.

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 98025
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1434

Snooker

Post autor: Burak » 21-01-2017, 10:18

Może poker to też sport, co? :qface:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 39911
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1016

Snooker

Post autor: Finczy » 21-01-2017, 10:23

Nie wiem ale fajnie się ogląda ten cały snooker.

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 93507
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1104

Snooker

Post autor: Ridż » 21-01-2017, 16:29

Finczy pisze: Ta cała elegancja mi się podoba.
no fajnie sie ubieraja
Burak pisze: Może poker to też sport, co?
nie ubieraja sie fajnie
jestem retro jak gothic

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 98025
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1434

Snooker

Post autor: Burak » 21-01-2017, 19:04

Wszyscy się niefajnie ubierają? :fack-off:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 93507
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1104

Snooker

Post autor: Ridż » 21-01-2017, 19:08

wszyscy sie fajnie ubieraja w snukerze i to nadaje klasy :fack-off:
jestem retro jak gothic

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 98025
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1434

Snooker

Post autor: Burak » 21-01-2017, 19:12

A w pokerze prawie nikt i wygrywają więcej kasy :fack-off:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 93507
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1104

Snooker

Post autor: Ridż » 21-01-2017, 19:19

i chuj im w dupe, mogliby mi dac z milion to by byl fajny sport :fack-off:
jestem retro jak gothic

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 98025
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1434

Snooker

Post autor: Burak » 21-01-2017, 19:20

Taki przekupny i pazerny na kasę jesteś? :fack-off:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 93507
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1104

Snooker

Post autor: Ridż » 21-01-2017, 19:24

jestem
jestem retro jak gothic

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 98025
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1434

Snooker

Post autor: Burak » 21-01-2017, 20:59

I on jest adminem, pewnie za 10 srebrników by się qspajowi sprzedał :fack-off:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Cartman
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 13031
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 213

Snooker

Post autor: Cartman » 22-01-2017, 15:31

Snooker oglądam od około 4 lat. Szczególnie lubię pojedynki starych wyjadaczy jak Ronnie "Jaś Fasola" O'Sullivan, Judd Trump, Marco Fu, John Higgins, Mark Selby, Stuart Bingham.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości