Flappy bird

Gry online
Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7189
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 519

Flappy bird

Post autor: Remik » 21-02-2014, 12:17

<embed src="http://repostuj.pl/img/gry/flappy%20bird.swf" width="500" height="700">

Grajta xD
Ostatnio zmieniony 21-02-2014, 15:36 przez Remik, łącznie zmieniany 1 raz.
100icki pisze:
  • ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 43960
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1150

Re: Flappy bird

Post autor: Finczy » 21-02-2014, 12:20

jaki żal, gram jak ten dziadek, nie mogę przejść pierwszego słupa
  • phpBB [youtube]
chujowa gra
Ostatnio zmieniony 21-02-2014, 12:20 przez Finczy, łącznie zmieniany 1 raz.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116868
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1690

Re: Flappy bird

Post autor: Burak » 21-02-2014, 16:05

Już nawet gry we flashu mi na tym lapkoku zacinają :ehh:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

dr Lewin
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 3118
Rejestracja: 16-07-2013, 09:29
Beczki: 293

Re: Flappy bird

Post autor: dr Lewin » 21-02-2014, 17:04

Mój rekord - 3. Kto pobije?
        • ruchańsko

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7189
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 519

Re: Flappy bird

Post autor: Remik » 21-02-2014, 17:10

lewin pisze:Mój rekord - 3. Kto pobije?
2 za 8 raze, chuba.. co za gowno
100icki pisze:
  • ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116868
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1690

Re: Flappy bird

Post autor: Burak » 21-02-2014, 20:58

Obrazek
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 9176
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 130

Re: Flappy bird

Post autor: Buryczawian » 30-03-2014, 03:02

5 ;d wkurzajaca ta gierka
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116868
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1690

Re: Flappy bird

Post autor: Burak » 30-03-2014, 13:15

17 tera. Na telefonie się lepiej gra.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 9176
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 130

Re: Flappy bird

Post autor: Buryczawian » 30-03-2014, 14:24

nom moj rekord na fonie to 19
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106519
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1312

Flappy bird

Post autor: Ridż » 25-03-2017, 19:00

nie dziala
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116868
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1690

Flappy bird

Post autor: Burak » 25-03-2017, 19:20

Bo zdechło i nie mogę znaleźć działającej wersji
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106519
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1312

Flappy bird

Post autor: Ridż » 25-03-2017, 19:21

to dobrze
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116868
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1690

Flappy bird

Post autor: Burak » 25-03-2017, 19:22

Czy ja wiem :karol2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106519
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1312

Flappy bird

Post autor: Ridż » 25-03-2017, 19:23

po co flaszuwkajak mozna na telefonie zagrac
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116868
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1690

Flappy bird

Post autor: Burak » 25-03-2017, 19:58

Nie można, bo już nie ma :testo:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106519
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1312

Flappy bird

Post autor: Ridż » 25-03-2017, 20:40

ta jasne
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości