Szerszeń

Czyli wóz Twojego Starego

Jeśli jeździsz Jelczę, to zapraszamy tu!
TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12781
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Szerszeń

Post autor: TwojStary » 10-11-2017, 23:18

Witam witam! Przyszła pora aby pociagnac historie i pokazac co sie stalo po Focusie xD
Focus otoz stoi i wrasta (czeka na lepsze czasy) No ale w dupie go mam, jezdzilem nim tylko BO MNIE GO DALI i offtop
Teraz mam zabawke xD MOJA MILOSC

Kupilem pewnego Hiszpana w okazyjnej cenie, jezdze nim 3 miechy prawie chyba i nic nie stuka nic nie puka, wiedzialem co biore.
Mam felgi jak z nfsa kurwo i wydech remusa. Do tego zmontowalem troche audio prosta szkola druciarstwa i jest jeszcze pierdolniecie w srodku. Jebitnosc trzeba jakos wyrownac.
Oczywiscie czysta benzynka :)
Jutro lutuje tasme od podgrzewania tylnej szyby bo to ciota i chuj

Kod: Zaznacz cały

Seat Cordoba Vario
1.6 AFT 100KM
2000r
Co tydzien zabieram synka na myju myju i ogolnie to nie lubi jak mu sie robi zdjecia.
No chyba ze tata sie napije :papa2:
Obrazek

Kupilem starego Canona na klisze wiec bede robil niedlugo zdjecia takiego typu:
Obrazek

ps to prawda :polak2:
Ostatnio zmieniony 10-11-2017, 23:18 przez TwojStary, łącznie zmieniany 1 raz.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Jestem Magiem
Awatar użytkownika
User

Posty: 2998
Rejestracja: 04-08-2015, 12:08
Beczki: 35

Szerszeń

Post autor: Jestem Magiem » 10-11-2017, 23:19

Ciekawe czy op dostarczy.

Jak nie to zsaguję.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112621
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1644

Szerszeń

Post autor: Burak » 10-11-2017, 23:29

No nie wiem, mnie tam się nie podobają auta w kombi :polak:
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12781
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Szerszeń

Post autor: TwojStary » 10-11-2017, 23:37

TO NIE KOMBI TYLKO WAGON :maks:
sa wieksze kolumbryny xD spisuje sie dobrze, pojemnosc sie przydaje
chce nim pojezdzic do lata :puppyeyes:

jakies chujowe zdjecia bo mam wybite szklo w S7 :bambo:
Obrazek
Obrazek
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138077
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Szerszeń

Post autor: Tycior » 11-11-2017, 11:39

ten tył, będę rzigoł
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40263
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 875

Szerszeń

Post autor: pawian » 11-11-2017, 14:17

Tycior pisze: ten tył, będę rzigoł
bmw ma lepszy tyl, ale jest w dieslu wiec jednak kordoba wygrywa :polak:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138077
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Szerszeń

Post autor: Tycior » 11-11-2017, 14:32

to wygląda jak karawan :bronek:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Deluzburdelu
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1992
Rejestracja: 04-09-2017, 17:39
Beczki: 17

Szerszeń

Post autor: Deluzburdelu » 11-11-2017, 14:34

Twój stary ma taki tycior?

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138077
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Szerszeń

Post autor: Tycior » 11-11-2017, 14:34

twoja stara cie wozi takim do choroszczy
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Deluzburdelu
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1992
Rejestracja: 04-09-2017, 17:39
Beczki: 17

Szerszeń

Post autor: Deluzburdelu » 11-11-2017, 14:39

A twoja do przedszkola

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12781
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Szerszeń

Post autor: TwojStary » 11-11-2017, 19:49

Dla mnie sie podoba. Nie jest to tez me wymarzone auto ale nadal lepsze od VW czy czterech zer (z piatym w srodku).
Haka bym odkrecil :polak2: ale tak sie zabieram do wszystkiego...
adwajs moje ruszenie sie z lozka dzisiaj o 14:00 by wrocic do niego po 5 minutach xD
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112621
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1644

Szerszeń

Post autor: Burak » 11-11-2017, 20:55

TwojStary pisze: z piatym w srodku
Nie rozumiem żaluzji, proszę o wytłumaczenie.
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40263
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 875

Szerszeń

Post autor: pawian » 12-11-2017, 01:24

Burak pisze:
TwojStary pisze: z piatym w srodku
Nie rozumiem żaluzji, proszę o wytłumaczenie.
chodzilo o audi chyba :papa:
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112621
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1644

Szerszeń

Post autor: Burak » 12-11-2017, 06:10

Ale logo audi ma 4 okręgi
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138077
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Szerszeń

Post autor: Tycior » 12-11-2017, 09:13

5 koło u wozu :duda2:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

pawian
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 40263
Rejestracja: 05-11-2013, 17:01
Beczki: 875

Szerszeń

Post autor: pawian » 12-11-2017, 19:55

czyli to jednak nie srałdi?
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość