Pyszne.pl

Dział o gotowaniu, jedzeniu oraz zamawianiu jedzenia
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1422

Pyszne.pl

Post autor: Tycior » 31-07-2020, 12:23

ridz żyduje 10zl na kebab
Buryczawian, czy wiesz, że ridz nigdy kebaba nie jadl :bambo:
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 12:27

Ale tak nigdy nigdy?
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1422

Pyszne.pl

Post autor: Tycior » 31-07-2020, 12:29

no nigdy nigdy
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 12:35

To ostro jak 10 zloty mu szkoda :rozal: a na wódkę to ma
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1422

Pyszne.pl

Post autor: Tycior » 31-07-2020, 12:38

bo on woli sie zezwierzęczyć :papa:
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34836
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 733

Pyszne.pl

Post autor: Pycior » 31-07-2020, 13:53

Buryczawian pisze:
31-07-2020, 12:35
To ostro jak 10 zloty mu szkoda :rozal: a na wódkę to ma
Ale Ricz już ruchał a Pycior nie :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 13:58

Tycior 2 razy juz ruchal :papa:
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34836
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 733

Pyszne.pl

Post autor: Pycior » 31-07-2020, 14:06

Ręka się nie liczy :rozal:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 15:14

a ty ile razy ruchales ?
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34836
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 733

Pyszne.pl

Post autor: Pycior » 31-07-2020, 15:34

Bardzo dużo :major:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 15:35

zapytam inaczej bo ze duzo to logiczne jesli z kims jestes tyle lat .. a ile dup ruchales
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107409
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1330

Pyszne.pl

Post autor: Ridż » 31-07-2020, 15:38

Otisek pisze:
31-07-2020, 15:34
Bardzo dużo :major:
a gdzie dzieci
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 15:39

jest bezplodny :qface:
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107409
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1330

Pyszne.pl

Post autor: Ridż » 31-07-2020, 15:50

Buryczawian pisze:
31-07-2020, 15:39
jest bezplodny :qface:
szkoda
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 34836
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 733

Pyszne.pl

Post autor: Pycior » 31-07-2020, 15:53

Buryczawian pisze:
31-07-2020, 15:39
jest bezplodny :qface:
Zero zmartwień :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

Pyszne.pl

Post autor: Buryczawian » 31-07-2020, 15:55

tez bym tak chcial :karol:
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości