Bul dupy

Screeny, multikonta, handel kontami. Tylko dla VIP / Super VIP
Ciastko
VIP
VIP
Posty: 509
Rejestracja: 10-10-2013, 00:51
Przyznał beczek: 2
Beczki: 7

Bul dupy

Post autor: Ciastko » 27-10-2013, 14:26

Kod: Zaznacz cały

http://darkwarez.pl/forum/uwagi-do-redakcji-obslugi-forum/4175641-irytujace-prosby-o-wygenerowanie.html
O co kurwa chodzi w tym temacie? Czytalem 5 razy i za kurwe nie kleje o co sie ciska ten z 1-szego postu, jeszcze ten idiota oczko z tym swoim postem... :lmao:

no BUL DUPY poprostu nawet nie wiadomo o co :rotfl:
Zbieram plusy, beczki i kuspaje Obrazek

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 120474
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1877
Beczki: 1610

Re: Bul dupy

Post autor: usunięte konto » 27-10-2013, 14:28

w dziale wip(bezpośrednio, nie w poddziałach) też jest taki spam.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Awatar użytkownika
Dranz
Moderator
Moderator
Posty: 7304
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Przyznał beczek: 943
Beczki: 386

Re: Bul dupy

Post autor: Dranz » 27-10-2013, 14:39

Napiszę "jestem za, pozdrawiam" i koniec tematu. Tam zawsze chodzi o jebany spam, chęć zostania zauważonym/modem.
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

Pirat
VIP
VIP
Posty: 834
Rejestracja: 18-04-2013, 17:24
Lokalizacja: Zemsta Kutasznika
Przyznał beczek: 67
Beczki: 17

Re: Bul dupy

Post autor: Pirat » 27-10-2013, 18:19

jak mnie wkurwiają te skargi na generowanie
pierdole nie chce mi sie bazgrac

Awatar użytkownika
Codi
VIP
VIP
Posty: 894
Rejestracja: 01-02-2013, 20:53
Lokalizacja: root@localhost:~#
Przyznał beczek: 57
Beczki: 75

Re: Bul dupy

Post autor: Codi » 27-10-2013, 21:55

Pirat pisze:jak mnie wkurwiają te skargi na generowanie
Ja tam się nieproszę. Mam swoje - to korzystam :7:
Jeżeli powyższy post ciebie uraża, to pewnie miałem powody by go napisać. EMA :czesc:

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 136704
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1338
Beczki: 2067

Re: Bul dupy

Post autor: chuj » 27-10-2013, 21:56

Jak można ściągać z hostingów :facepalm:
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ

Awatar użytkownika
Death
Super VIP
Super VIP
Posty: 14185
Rejestracja: 23-04-2013, 09:30
Przyznał beczek: 198
Beczki: 319

Re: Bul dupy

Post autor: Death » 27-10-2013, 21:58

Burak pisze:Jak można ściągać z hostingów :facepalm:

najlepiej poprzez jdownloadera, wklejasz link i pobiera, już wiesz jak :)
Obrazek

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 136704
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1338
Beczki: 2067

Re: Bul dupy

Post autor: chuj » 27-10-2013, 22:45

SATAN pisze:
Burak pisze:Jak można ściągać z hostingów :facepalm:

najlepiej poprzez jdownloadera, wklejasz link i pobiera, już wiesz jak :)
Ale transferów wysokich na tych płatnych nie wyciągniesz
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ

Awatar użytkownika
mikis314
User
User
Posty: 2451
Rejestracja: 18-04-2013, 15:59
Przyznał beczek: 104
Beczki: 103

Re: Bul dupy

Post autor: mikis314 » 27-10-2013, 23:03

bul dupy to ma kałach po banie, c'nie, jerzyk? :bambo:
:middlef:

Ciastko
VIP
VIP
Posty: 509
Rejestracja: 10-10-2013, 00:51
Przyznał beczek: 2
Beczki: 7

Re: Bul dupy

Post autor: Ciastko » 27-10-2013, 23:25

Jakim banie?
Zbieram plusy, beczki i kuspaje Obrazek

Awatar użytkownika
Makaveli17
User
User
Posty: 297
Rejestracja: 21-04-2013, 10:26
Przyznał beczek: 25
Beczki: 9

Re: Bul dupy

Post autor: Makaveli17 » 28-10-2013, 00:43

Co to za kauah?

Awatar użytkownika
mikis314
User
User
Posty: 2451
Rejestracja: 18-04-2013, 15:59
Przyznał beczek: 104
Beczki: 103

Re: Bul dupy

Post autor: mikis314 » 28-10-2013, 08:47

Ciastko pisze:Jakim banie?
nie wiem :lol:
:middlef:

Awatar użytkownika
Codi
VIP
VIP
Posty: 894
Rejestracja: 01-02-2013, 20:53
Lokalizacja: root@localhost:~#
Przyznał beczek: 57
Beczki: 75

Re: Bul dupy

Post autor: Codi » 28-10-2013, 18:28

Burak pisze:
SATAN pisze:
Burak pisze:Jak można ściągać z hostingów :facepalm:

najlepiej poprzez jdownloadera, wklejasz link i pobiera, już wiesz jak :)
Ale transferów wysokich na tych płatnych nie wyciągniesz
Mi normalnie ciągnie 250KB/s przy necie 10Mb/s.
Jeżeli powyższy post ciebie uraża, to pewnie miałem powody by go napisać. EMA :czesc:

Awatar użytkownika
chuj
Moderator
Moderator
Posty: 136704
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Przyznał beczek: 1338
Beczki: 2067

Bul dupy

Post autor: chuj » 28-10-2013, 18:48

Codi pisze:Mi normalnie ciągnie 250KB/s przy necie 10Mb/s.
Fest :puppyeyes:

Obrazek

Na wygenerowanych linkach premium wyciągam maks. 1MB/s.
Ostatnio zmieniony 09-07-2019, 10:44 przez chuj, łącznie zmieniany 1 raz.
ZAWSZE I WSZĘDZIE ((ONI)) JEBANI BĘDĄ

Ciastko
VIP
VIP
Posty: 509
Rejestracja: 10-10-2013, 00:51
Przyznał beczek: 2
Beczki: 7

Re: Bul dupy

Post autor: Ciastko » 28-10-2013, 20:37

Po co Ci fraps i alkohol :7:
Zbieram plusy, beczki i kuspaje Obrazek

Awatar użytkownika
usunięte konto
Błazen
Błazen
Posty: 120474
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Przyznał beczek: 1877
Beczki: 1610

Re: Bul dupy

Post autor: usunięte konto » 28-10-2013, 20:40

Ciastko pisze:Po co Ci fraps i alkohol :7:
mierzy fpsy i montuje obrazy płyt, ELO.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.