Grand Theft Auto V

Dyskusje na temat gier
Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Ridż » 24-02-2015, 16:43

no pewnie.
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106361
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Tycior » 24-02-2015, 19:50

KamilCzapski pisze:Po prostu betatesterzy-konsol musza dalej testowac bete zeby na pc wydal pelna wersje pozbawiona bledow. Cenie R* za to ze na konsolach wydal bete i oni dla nas, pctowcow testuja ja dalej.
Dobra idź kozaczyć gdzie indziej :|
Jak odpalisz na low to będzie dobrze :ok:
Już czuje ten płacz piratów,że im nie działa,albo muli.
Na miejscu R* bym w ogóle nie wydawał gier na tą spierdoline jakim jest PC.
Ostatnio zmieniony 24-02-2015, 19:52 przez Tycior, łącznie zmieniany 2 razy.
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7620
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 442

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Zendikar » 24-02-2015, 19:54

Wiadome, jakby Tycior miał dobrego kąpę to by najeżdżał na konsole.

'Eh, cebula motzna w narodzie
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106361
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Tycior » 24-02-2015, 19:55

Mam lepszego niż Ty... po prostu nie widze sensu wydawania gier na pc jak 90% to spiraci.
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Burak » 24-02-2015, 20:03

Tyciorek pisze:jak 90% to spiraci.
[potrzebne źródło]
Ostatnio zmieniony 24-02-2015, 20:03 przez Burak, łącznie zmieniany 2 razy.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106361
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Tycior » 24-02-2015, 20:05

"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Oberfuhrer Cosiek
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 8160
Rejestracja: 17-08-2013, 23:09
Lokalizacja: UK > ÓSA
Beczki: 293

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Oberfuhrer Cosiek » 24-02-2015, 20:07

Prezes Ubisofta, o kurwa. :7:

Pisze że powiedział. Skąd ma on ten info? Jak on sprawdził że dokładnie 93-95% piraci gry?
"Anyone who sees and paints a sky green and fields blue ought to be sterilized."

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Ridż » 24-02-2015, 20:21

>Prezes ubi
>GOL

XD

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106361
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Tycior » 24-02-2015, 20:26

"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Ridż » 24-02-2015, 20:27

a skala piractwa na konsoli?
Obrazek

Cartman
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12276
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 197

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Cartman » 25-02-2015, 14:24

Znowu przesunęli premierę na pc.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Ridż » 25-02-2015, 16:58

No przecież wczoraj napisałem, że PC Master Waiter.
Obrazek

KamilCzapski
Awatar użytkownika
User

Posty: 9
Rejestracja: 20-02-2015, 17:19

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: KamilCzapski » 25-02-2015, 23:06

Tyciorek pisze:
KamilCzapski pisze:Po prostu betatesterzy-konsol musza dalej testowac bete zeby na pc wydal pelna wersje pozbawiona bledow. Cenie R* za to ze na konsolach wydal bete i oni dla nas, pctowcow testuja ja dalej.
Dobra idź kozaczyć gdzie indziej :|
Jak odpalisz na low to będzie dobrze :ok:
Już czuje ten płacz piratów,że im nie działa,albo muli.
Na miejscu R* bym w ogóle nie wydawał gier na tą spierdoline jakim jest PC.
Zdanie betatestero-konsolowców mnie nie interesuje. Nie produkuj się.

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106361
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Tycior » 25-02-2015, 23:41

A mnie zdanie jakiegoś randoma nie interesuje.

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7122
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 515

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Remik » 26-02-2015, 21:46

Nie wydadzą, bo PC'towcy będą piracić, jakieś serwweery na kase, trainery, launchery, kurwy koks.. Czego by nie zrobili, i tak będą piracić.

Nie wydawałbym na PC, aldo na prawde dobrze zabezpieczył.. No ale j/w
[b][color=#3191D1]100icki[/color][/b] pisze: ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 106361
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1023

Re: Grand Theft Auto V

Post autor: Tycior » 26-02-2015, 21:48

PC to kurwa
Only konsola...
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości