Wasze sprzęty do grania

Dyskusje na temat gier
Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138087
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Tycior » 04-04-2019, 08:43

Na czym gracie?
Planujecie kupić nowy sprzet?
Co chciałbyś mieć, ale nie jest w twoim pułapie cenowym?
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Otisek
Awatar użytkownika
Wizytówka

Posty: 32039
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 717

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Otisek » 04-04-2019, 09:04

Chciałbym umieć grać na pianinie
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138087
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Tycior » 04-04-2019, 14:27

do grania w gry :papa:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105690
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Ridż » 04-04-2019, 15:58

Mam plejstacjon 2 i kiedys planuje zmienic na trujke
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Otisek
Awatar użytkownika
Wizytówka

Posty: 32039
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 717

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Otisek » 04-04-2019, 19:17

Tycior pisze:
04-04-2019, 14:27
do grania w gry :papa:
Było napisać a nie :major3:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 43670
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1140

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Finczy » 04-04-2019, 19:44

Mam iksboksa trzysta sześćdziesiąt i planuję na dniach zakupić plejstacjon trzy. Miałem 3dsa kupić, ale wiekszą mam ochotę na gierki PS'a. Na aukcjach same problemy z waszym ulubionym padem od psa z rozwalonymi anolagami oraz połamanym plastikiem xD Od Xboxa pady wytrzymalsze. Często też widać, że wejścia hdmi są zepsute. Nie wiem co ci ludzie wyrabiają z tymi konsolami skoro one tylko leżą w jednym miejscu :major:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112697
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1644

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Burak » 04-04-2019, 19:52

Był już temat jakie masz konsole :papa:
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 43670
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1140

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Finczy » 04-04-2019, 20:10

To daj mu warna i przypomnij, że jest taka opcja na forum jak SZUKAJ :lewin:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112697
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1644

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Burak » 04-04-2019, 20:49

W sumie :hmm:
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138087
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Tycior » 05-04-2019, 07:32

Burak pisze:
04-04-2019, 19:52
Był już temat jakie masz konsole :papa:
martwe tematy na 38383 stronie :papa:

Czemu nie kupicie obecnej generacji tylko stare ps3?
przeciez na ps4 odpalicie większość gier z ps3
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 112697
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Przemyśl to jak miasto
Beczki: 1644

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Burak » 05-04-2019, 11:21

Bo jest sporo droższe.
Panowie zycie jest przejebane ja juz nie mam sily zyc kurwa mam wyjebane na te zycie kurwa zjabelaem sie mam wyjebane kurwa na wszystko ty wszystko mnie wkurwia juz bedzie magik bedzie magik podjerzewam ze bedzie magik za 2 lata ale za nim kiedys skocze z

Otisek
Awatar użytkownika
Wizytówka

Posty: 32039
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 717

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Otisek » 05-04-2019, 11:22

Finczy pisze:
04-04-2019, 19:44
Mam iksboksa trzysta sześćdziesiąt i planuję na dniach zakupić plejstacjon trzy. Miałem 3dsa kupić, ale wiekszą mam ochotę na gierki PS'a. Na aukcjach same problemy z waszym ulubionym padem od psa z rozwalonymi anolagami oraz połamanym plastikiem xD Od Xboxa pady wytrzymalsze. Często też widać, że wejścia hdmi są zepsute. Nie wiem co ci ludzie wyrabiają z tymi konsolami skoro one tylko leżą w jednym miejscu :major:
Ile myslisz ze tak wydasz na ps3? :karol2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105690
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Ridż » 05-04-2019, 14:45

Otisek pisze:
05-04-2019, 11:22
Ile myslisz ze tak wydasz na ps3?
można szukać ofert za dwieście złoty - dwieście pięćdziesiąt złotych.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138087
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Tycior » 05-04-2019, 14:46

z wyjącym odkurzaczem co po 30min padnie z przegrzania :bambo:
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Ridż
Awatar użytkownika
User

Posty: 105690
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1287

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Ridż » 05-04-2019, 14:49

to trzeba sobie umieć wyczyścić konsolę.
To konto odgrywa wymyśloną postać. Wszystkie posty to fikcja literacka i przedstawiają wcześniej napisane scenariusze.
Jebać narkomanię.

Tycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 138087
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1342

Wasze sprzęty do grania

Post autor: Tycior » 05-04-2019, 14:50

>kupuj gówno bo tanie
>grzeb w konsoli, chociaż nie umiesz
>zjeb konsole na amen
>brak profitu i kwitu
Ostatnio zmieniony 05-04-2019, 14:50 przez Tycior, łącznie zmieniany 1 raz.
Dostałem message, że trzeba robić package
Na plecach big baggage, lecz jak tu się nie cieszyć

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości