GeForce NOW

Dyskusje na temat gier
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149165
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

GeForce NOW

Post autor: Tycior » 28-07-2020, 09:13

mozna, jak najbardziej :karol2:

Buryczawian
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 10207
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 136

GeForce NOW

Post autor: Buryczawian » 28-07-2020, 09:25

to ja nie chce jak mam placic jeszcze za gre co za ludzie :karol:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149165
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

GeForce NOW

Post autor: Tycior » 28-07-2020, 09:40

to nie :marian:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120670
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1714

GeForce NOW

Post autor: Burak » 28-07-2020, 09:48

Tycior pisze:
28-07-2020, 09:13
mozna, jak najbardziej :karol2:
To chociaż tyle :major2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35003
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 740

GeForce NOW

Post autor: Pycior » 28-07-2020, 18:50

To co się dostaje za te 25 miesięcznie?????
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107871
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

GeForce NOW

Post autor: Ridż » 28-07-2020, 19:01

Otisek pisze:
28-07-2020, 18:50
To co się dostaje za te 25 miesięcznie?????
dostajesz mozliwosc grania w chmurze
instalujesz tam steama, logujesz sie na swoje konto i grasz w swoje gry
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120670
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1714

GeForce NOW

Post autor: Burak » 28-07-2020, 19:21

a mogę np. grę z goga zainstalować?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107871
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1333

GeForce NOW

Post autor: Ridż » 28-07-2020, 20:16

Burak pisze:
28-07-2020, 19:21
a mogę np. grę z goga zainstalować?
chyba tak, tylko pewnie musisz uzyc gog galaxy
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120670
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1714

GeForce NOW

Post autor: Burak » 28-07-2020, 20:51

A utorrenta można zainstalować? :konon:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35003
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 740

GeForce NOW

Post autor: Pycior » 28-07-2020, 20:55

można
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120670
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1714

GeForce NOW

Post autor: Burak » 28-07-2020, 21:57

skąd wiesz, jakoś ci nie ufam :konon2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149165
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

GeForce NOW

Post autor: Tycior » 29-07-2020, 12:35

Burak pisze:
28-07-2020, 20:51
A utorrenta można zainstalować? :konon:
i emule

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35003
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 740

GeForce NOW

Post autor: Pycior » 29-07-2020, 19:35

Tycior pisze:
29-07-2020, 12:35
Burak pisze:
28-07-2020, 20:51
A utorrenta można zainstalować? :konon:
i emule
i porno oglądać :maks:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149165
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

GeForce NOW

Post autor: Tycior » 08-02-2021, 21:11

tfu! jebać

Obrazek

Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 120670
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1714

GeForce NOW

Post autor: Burak » 08-02-2021, 21:11

po cabelku się podłącz do rutera i spróbuj
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 149165
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1431

GeForce NOW

Post autor: Tycior » 08-02-2021, 21:12

chcialem w cyberprunka pograc bez 90stopni na procku
a kabelka nie posiadam tak dlugiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości