portowanie GTA na różne rzeczy

Dyskusje na temat gier
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Tycior » 18-02-2021, 19:36

w 1 tez grałem ale nie ukończyłem
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Burak » 18-02-2021, 19:37

Ridż pisze:
18-02-2021, 19:10
ta walczyl normalnie xD chyba w trujce dopiero
a w gothicu 1 się normalnie walczyło? :testo:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Tycior » 18-02-2021, 19:38

najgoirzwej w historii gier
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Alferdo » 19-02-2021, 18:30

Burak pisze:
18-02-2021, 19:37
a w gothicu 1 się normalnie walczyło? :testo:
no lpm i przycisk kierunku, jak w kazdej gierce
minusem moze bylo autofokusowanie na wrogu
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Tycior » 20-02-2021, 10:18

Ridż pisze:
19-02-2021, 18:30
no lpm
co ty pierdolisz
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Alferdo » 20-02-2021, 10:56

no dobra troche zle napisalem
w innych gierkach lpm od razu atakuje, ale kierunkowe zmieniaja cios np z lewej lub z prawej
w goticzku by normalnie zaatakowac trzeba jeszcze kierunkowy przod dac obok lpm
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Tycior » 20-02-2021, 11:21

no i to jest pojebane
Ostatnio zmieniony 20-02-2021, 11:21 przez Tycior, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Burak » 20-02-2021, 11:24

no nie jest to normalne, ale mi tam nie przeszkadzało
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Alferdo » 20-02-2021, 11:59

jest tak samo normalne jak zadawanie trzech ciosow jednym kliknieciem
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Alferdo » 20-02-2021, 13:29

Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

portowanie GTA na różne rzeczy

Post autor: Burak » 20-02-2021, 15:15

żydzi będą żydzić
Boli mnie co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości