BugWie Gaming

Dyskusje na temat gier
Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7620
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 442

Re: BugWie Gaming

Post autor: Zendikar » 10-05-2014, 08:48

Znowu od nowa kurwa zaczynać bo Escer będzie grał? xD

To pierdole, biore maga
Ostatnio zmieniony 10-05-2014, 08:48 przez Zendikar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: BugWie Gaming

Post autor: Ridż » 10-05-2014, 10:13

Ej, escer da rade dojsc do nas sam
Obrazek

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8699
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Re: BugWie Gaming

Post autor: Escer » 10-05-2014, 11:27

No grajcie sobie, j/w dam radę sam dojść do was. Tylko, które lvle macie, żebym nie przesadził :lol: ?
Obrazek

In a game for eternal fame.

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7620
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 442

Re: BugWie Gaming

Post autor: Zendikar » 10-05-2014, 11:37

No to masz bite 3 godziny grania jak nie więcej :7:
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: BugWie Gaming

Post autor: Ridż » 10-05-2014, 11:53

ja ma 13, Burek z Zendim pewnie koło 16
Obrazek

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7620
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 442

Re: BugWie Gaming

Post autor: Zendikar » 14-05-2014, 15:52

To może razem jakieś diablo 2 czy coś?
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Re: BugWie Gaming

Post autor: Burak » 14-05-2014, 16:04

Może 3? :lol:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: BugWie Gaming

Post autor: Ridż » 14-05-2014, 16:11

Nudzi się wam to granie razem fchuj XD
Obrazek

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7620
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 442

Re: BugWie Gaming

Post autor: Zendikar » 14-05-2014, 16:13

Burak pisze:Może 3? :lol:
Czekam aż stanieje.

Ridż pobieraj 2 xDDD

Ja już zasysam
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8699
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Re: BugWie Gaming

Post autor: Escer » 14-05-2014, 22:01

@Zendikar

Obrazek

Tak będziesz robił, jak wbije na swojego druida 85 lvl :letssin: .
Obrazek

In a game for eternal fame.

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8699
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Re: BugWie Gaming

Post autor: Escer » 10-06-2014, 18:36

phpBB [youtube]


Zendi kiedy Magicka?
Obrazek

In a game for eternal fame.

Zendikar
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7620
Rejestracja: 28-01-2013, 15:22
Beczki: 442

Re: BugWie Gaming

Post autor: Zendikar » 10-06-2014, 19:00

Nie wkurwiać mnie, ja mam magicke cały czas zainstalowaną i czeka na odpalenie
Obrazek
Lamusy do domu bo mama czeka dzisiaj to kurwa porwie mnie rzeka

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95665
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Re: BugWie Gaming

Post autor: Burak » 10-06-2014, 19:32

Zendikar pisze:Nie wkurwiać mnie, ja mam magicke cały czas zainstalowaną i czeka na odpalenie
No ja w każdej chwili mogę ściągnąć i zainstalować.

Jak tam poprawa Zendi?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16629
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Re: BugWie Gaming

Post autor: Otisek » 14-06-2014, 07:56

Ej ale zwiastun fajny :|

Ale nikt mnie nie zaprasza do gry :|
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89305
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: BugWie Gaming

Post autor: Ridż » 14-06-2014, 11:37

i tak nie zagram w magike
Obrazek

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7224
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 320

Re: BugWie Gaming

Post autor: Dranz » 14-06-2014, 18:37

chciałem, pobrałem, rozpakowałem a tu kilka partów i nie chce misie lączyc, nie bede grał.
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości