Promocje lub coś za darmo

JA JEBE TYCIOR

Dyskusje na temat gier
Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 17071
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 585

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Otisek » 11-11-2018, 17:04

5 czy 6 lat to nie tak duzo ja mam 3 lata tego samego :cosiek:
Obrazek

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 91319
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1078

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Ridż » 11-11-2018, 17:05

5-6 lat to dlugo jak na laptopa ze średniej półki :qface:
siedzę w aucie, lecą stare hity, numa numa jej

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 109819
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1050

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Tycior » 11-11-2018, 17:06

a ja mam średniego pc juz jak na 2018
kiedys to byl mocarz

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 17071
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 585

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Otisek » 11-11-2018, 17:19

Ja chyba też mam sredniego w sumie :karol2:
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 96950
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1408

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Burak » 11-11-2018, 17:37

Otisek pisze: Burak cale życie przy pc i nadal nic nie ulepszyl? :karol2:
8 lat mam ten komputerek i tylko ram i dyski ulepszałem. Nie czuję potrzeby.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8699
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Escer » 11-11-2018, 23:30

Tygrysek pisze: a w destiny juz grales?
Obrazek
Obrazek

In a game for eternal fame.

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 109819
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1050

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Tycior » 12-11-2018, 08:23

to daj znac jak sie podoba, moze razem zagramy

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8699
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Escer » 12-11-2018, 17:53

No mam już, zaczynam robotę od 23:15 do 7, ale zazwyczaj jest szybciej, budzę się o jakieś 14-15.
Obrazek

In a game for eternal fame.

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 109819
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1050

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Tycior » 13-11-2018, 07:32

no ja wracam z roboty o 14 to kolo 15 moge juz grac

Escer
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 8699
Rejestracja: 01-02-2013, 22:01
Lokalizacja: Nibylandia
Beczki: 208

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Escer » 05-12-2018, 19:01

Sniper Elite 3 za darmo na GameSessions.

Nabijam posta :qface:
Tycior pisze:
13-11-2018, 07:32
no ja wracam z roboty o 14 to kolo 15 moge juz grac
Usunąłem nawet nie zagrałem, miałeś racje :bambo:
Ostatnio zmieniony 05-12-2018, 19:01 przez Escer, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

In a game for eternal fame.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 39204
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1000

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Finczy » 05-12-2018, 19:44

A my go wyzywamy od debili, a tu wychodzi, że to mądry facet jednak :major:

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 91319
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1078

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Ridż » 05-12-2018, 19:48

jesienno-zimowy pisze:
05-12-2018, 19:44
A my go wyzywamy od debili, a tu wychodzi, że to mądry facet jednak :major:
Głupi czasami coś powie mądrego :qface:
siedzę w aucie, lecą stare hity, numa numa jej

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 39204
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1000

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Finczy » 05-12-2018, 19:50

A to głupol jeden.

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 109819
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1050

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Tycior » 06-12-2018, 21:57

Escer pisze:
05-12-2018, 19:01
na GameSessions.
jak lubisz komuś kopać bitcoiny to bierz

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 17071
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 585

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Otisek » 10-12-2018, 13:07

Tycior pisze:
06-12-2018, 21:57
Escer pisze:
05-12-2018, 19:01
na GameSessions.
jak lubisz komuś kopać bitcoiny to bierz
Jak to?
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 109819
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1050

Promocje lub coś za darmo

Post autor: Tycior » 10-12-2018, 14:38

Normalnie, kopiesz bitcoiny przez tą ich apke

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości