Czekam do Stycznia ELO

Dyskusje na temat gier
Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7122
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 515

Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Remik » 23-11-2013, 23:26

Obrazek

Elo, xbox to gówno z gównianym goldem :czesc:
[b][color=#3191D1]100icki[/color][/b] pisze: ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95687
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Burak » 23-11-2013, 23:40

Ale że co? Zamówiłeś PS4 z Niemiec? Nie lepiej było z Amazona?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7122
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 515

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Remik » 23-11-2013, 23:49

Burak pisze:Ale że co? Zamówiłeś PS4 z Niemiec? Nie lepiej było z Amazona?
Nie, tam jest na wygodne raty :bambo:

Wygodne dla mnie
[b][color=#3191D1]100icki[/color][/b] pisze: ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 95687
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1393

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Burak » 24-11-2013, 09:39

Głupota kupować nowe konsole od razu po premierze, najlepiej poczekać na drugie, poprawione wersje.

Zara Remik powie, że Burak Nintendo, ale oni jako jedyni sprawdzają swoje konsole przed wypuszczeniem w świat i jeszcze żadna nie miała usterek zara po premierze. Taka prawda. EMA :czesc:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89359
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Ridż » 24-11-2013, 10:43

Pees ma problem z hdmi i niebieskim światłem śmierći, a nowi iksboks ma problem z napendem
żal
Obrazek

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7122
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 515

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Remik » 24-11-2013, 11:30

A ja sie tam ciesze :7:
[b][color=#3191D1]100icki[/color][/b] pisze: ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89359
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Ridż » 24-11-2013, 14:09

Remik pisze:A ja sie tam ciesze :7:
też bym sie cieszył
zrób widełorecenzje dla bukwi
Obrazek

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12532
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 502

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: TwojStary » 24-11-2013, 14:13

Ridż pisze:Pees ma problem z hdmi i niebieskim światłem śmierći, a nowi iksboks ma problem z napendem
żal
Żal to te Twoje posty, mówiłem: IDŹ SIĘ POWIEŚ :letssin:
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89359
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Ridż » 24-11-2013, 14:16

TwojStary pisze:
Ridż pisze:Pees ma problem z hdmi i niebieskim światłem śmierći, a nowi iksboks ma problem z napendem
żal
Żal to te Twoje posty, mówiłem: IDŹ SIĘ POWIEŚ :letssin:
nie mam liny
Obrazek

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7122
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 515

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Remik » 24-11-2013, 15:18

Ridż pisze:
Remik pisze:A ja sie tam ciesze :7:
też bym sie cieszył
zrób widełorecenzje dla bukwi
Będzie unboxing przy browarze dla bugwia :czesc:
[b][color=#3191D1]100icki[/color][/b] pisze: ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12532
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 502

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: TwojStary » 24-11-2013, 16:58

I tak nie zrobisz.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16647
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Otisek » 24-01-2014, 19:51

TwojStary pisze:I tak nie zrobisz.
J/w. Kiedy będzie to?
Obrazek

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12532
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 502

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: TwojStary » 24-01-2014, 20:04

Otisek pisze:
TwojStary pisze:I tak nie zrobisz.
J/w. Kiedy będzie to?
Koło 15 lutego. Remik teraz śpi.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Remik
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 7122
Rejestracja: 25-01-2013, 20:31
Beczki: 515

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Remik » 25-01-2014, 03:24

Temat: Czekam do Stycznia ELO A to w lutym :( xD

No myślę, że coś koło 15. Może w walentynki jakaś urocza kolacja przy świecach z ukochaną (ps) czy coś..
[b][color=#3191D1]100icki[/color][/b] pisze: ok to niech ci zdechnie wszystko co kochasz

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 89359
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1055

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Ridż » 23-04-2014, 22:35

No czekam cały czas na unboksing dla bugwie
Obrazek

Otisek
Awatar użytkownika
Stara Gwardia

Posty: 16647
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Beczki: 579

Re: Czekam do Stycznia ELO

Post autor: Otisek » 23-04-2014, 22:37

Niestabilny pisze:No czekam cały czas na unboksing dla bugwie
Bez kitu jebany zapomniał o nas :|
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości