Wartość kont steam

chwalimy się

Dyskusje na temat gier
Buryczawian
Super VIP

Posty: 11524
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 140

Wartość kont steam

Post autor: Buryczawian » 25-06-2020, 21:49

to na bogato chlopaki :major:

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Wartość kont steam

Post autor: Burak » 25-06-2020, 22:25

szkoda kasy na gierki, z torrentow lepiej
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Wartość kont steam

Post autor: Tycior » 26-06-2020, 13:35

ja kupuje oryginaly :major2:
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Wartość kont steam

Post autor: Burak » 26-06-2020, 14:01

A ja nie kupuję
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Wartość kont steam

Post autor: Tycior » 26-06-2020, 14:41

bo ty biedak pasożyt
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Wartość kont steam

Post autor: Burak » 26-06-2020, 16:02

Wystarczająco dużo kasy mają, starczy im
Boli mnie co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108902
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1339

Wartość kont steam

Post autor: Ridż » 26-06-2020, 19:06

Burak pisze:
25-06-2020, 20:20
Wchodzimy do: Pomocy Techniczna - Moje Konto - Informacje powiązane z Twoim kontem Steam - Wykorzystane Środki zewnętrzne

Polecam google fajna stronka :papa2:
dzieki
Obrazek
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Wartość kont steam

Post autor: Burak » 26-06-2020, 19:08

O też ma Oldspend, w google znalazłem że oldspend is the amount of money you spend before April 2015. No możliwe, wtedy byłem głupi i gierki kupowałem.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108902
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1339

Wartość kont steam

Post autor: Ridż » 26-06-2020, 21:02

przed aprilem 2015 to moglem kupowac tylko z innych sklepow kody
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Wartość kont steam

Post autor: Burak » 26-06-2020, 21:21

No to nie wiem o co ho
Boli mnie co se napiszesz na forze

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17500
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 284

Wartość kont steam

Post autor: Cartman » 27-06-2020, 19:38

Obrazek
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Buryczawian
Super VIP

Posty: 11524
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 140

Wartość kont steam

Post autor: Buryczawian » 21-04-2021, 18:53

Obrazek

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 11638
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 601

Wartość kont steam

Post autor: Marta » 21-04-2021, 22:39

ja 87 dolanów mam xD

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122917
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1725

Wartość kont steam

Post autor: Burak » 22-04-2021, 17:02

pewnie większość na skiny :papa:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 152192
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1461

Wartość kont steam

Post autor: Tycior » 22-04-2021, 17:07

będę sprzedawać steama, ktoś chętny?
Ulice to zoo, a ludzie to zło.
Samotny słoń czekał i płakał
Ja czuje się dzisiaj dokładnie jak on
Są minusy, plusy, mojego istnienia
Kiedyś wybuchnę nie szukaj sapera

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108902
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1339

Wartość kont steam

Post autor: Ridż » 22-04-2021, 18:02

a potem odzyskasz :qface:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości