W co zagrać

Dyskusje na temat gier
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

W co zagrać

Post autor: Tycior » 09-01-2021, 19:37

mam ochotę zagrać w simsy i kogoś zajebaać :ahus:

W co pograć?

Obrazek
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109829
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1348

W co zagrać

Post autor: Alferdo » 09-01-2021, 19:39

Tycior pisze:
09-01-2021, 19:37
mam ochotę zagrać w simsy i kogoś zajebaać :ahus:
to odpal simsy
]
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

W co zagrać

Post autor: Tycior » 09-01-2021, 19:39

mam wszystkie dlc, będzie pożoga
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109829
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1348

W co zagrać

Post autor: Alferdo » 09-01-2021, 19:41

Tycior pisze:
09-01-2021, 19:39
mam wszystkie dlc, będzie pożoga
kosmici ci porwa i zabija ludzi
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

W co zagrać

Post autor: Tycior » 09-01-2021, 19:42

zombie tam jest ponoć nawet i wampiry
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109829
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1348

W co zagrać

Post autor: Alferdo » 09-01-2021, 19:44

Tycior pisze:
09-01-2021, 19:42
zombie tam jest ponoć nawet i wampiry
no duzo roznosci
kupiles z dodatkami czy to ten ea access?
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

W co zagrać

Post autor: Tycior » 09-01-2021, 19:46

kupilem na darkw
mam podstawke na originie, ale chcialem wszystkie dlc a jedno dlc "w promocji" 69PLN xD
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 109829
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1348

W co zagrać

Post autor: Alferdo » 09-01-2021, 19:48

Tycior pisze:
09-01-2021, 19:46
a jedno dlc "w promocji" 69PLN
skurwysynstwo to jest niestety
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124184
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1734

W co zagrać

Post autor: Burak » 09-01-2021, 22:45

Tak wygląda rynek gier w dzisiejszych czasach niestety :major:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

W co zagrać

Post autor: Tycior » 09-01-2021, 23:18

no pogralem w simsy z 2h
zrobilem se kota nawet i mam dwie adoratorki, chociaz w grze powygrywam
Obrazek

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12099
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 623

W co zagrać

Post autor: Marta » 10-01-2021, 17:31

Tycior pisze:
09-01-2021, 19:37
mam ochotę zagrać w simsy i kogoś zajebaać :ahus:

W co pograć?

Obrazek
Lol to takie gówno, że ja pierdolę
prawie tak chujowe jak fortnite
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 155667
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1497

W co zagrać

Post autor: Tycior » 10-01-2021, 17:34

fajnie, cos jeszcze?
Obrazek

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 16

W co zagrać

Post autor: ziemniak » 10-01-2021, 17:34

W gta 5 pogram potem może

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12099
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 623

W co zagrać

Post autor: Marta » 10-01-2021, 17:37

W mario zagraj
Obrazek

ziemniak
Wygrał Jebany

Posty: 4183
Rejestracja: 22-11-2020, 13:38
Beczki: 16

W co zagrać

Post autor: ziemniak » 10-01-2021, 18:23

Gta lepsze :meksyk:

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12099
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 623

W co zagrać

Post autor: Marta » 10-01-2021, 19:05

nie
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości