Ulubiene kreskuwki

Premiery, dyskusje, oceny
Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36727
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 779

Re: Ulubiene kreskuwki

Post autor: Pycior » 15-10-2015, 00:15

Family guy
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Jester
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 29378
Rejestracja: 14-05-2015, 23:44
Beczki: 178

Re: Ulubiene kreskuwki

Post autor: Jester » 15-10-2015, 02:32

Yaiba jebany samuraj. Obejrzałem wszystkie odcinki, prócz jednego - pierwszego xD.

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Re: Ulubiene kreskuwki

Post autor: Alferdo » 15-10-2015, 11:27

Yaiba jebany samuraj
Dobra baja, mam na dysku wszystkie odcinki :thumbup:
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1200

Re: Ulubiene kreskuwki

Post autor: Finczy » 15-10-2015, 12:07

Również polecam mam na DVD wszystkie odcinki :shy:

Jester
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 29378
Rejestracja: 14-05-2015, 23:44
Beczki: 178

Re: Ulubiene kreskuwki

Post autor: Jester » 15-10-2015, 18:09

Ja mam w pamięci. :letssin:

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 157805
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1532

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Tycior » 20-04-2017, 10:28

ahuj pisze: z cartoona czy jetixa, polecajcie
swinka peppa
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 125205
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1795

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Burak » 20-04-2017, 12:54

Przygody Tyciora
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 157805
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1532

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Tycior » 20-04-2017, 12:56

nie znam
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 125205
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1795

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Burak » 20-04-2017, 14:06

Fajne, pooglądaj se. Debil z tego Tyciora.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Alferdo » 03-05-2017, 23:39

kuba guzik
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 125205
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1795

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Burak » 03-05-2017, 23:42

Ridż pisze: kuba guzik
To uczucie kiedy chciałem sobie obejrzeć, ale okazało się że to niemiecka bajka była i nie ma w necie nawet po angielsku, tylko ruski i niemiecki :papa2:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Alferdo » 03-05-2017, 23:43

na dżetiksie byla po polsku
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 125205
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1795

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Burak » 03-05-2017, 23:43

Ale w necie jest tylko 10 odcinków po polsku.
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Alferdo » 03-05-2017, 23:51

to szkoda
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 125205
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1795

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Burak » 03-05-2017, 23:52

No szkoda. Po angielsku też nie ma kompletu. Podobnie z Wyspą Niedźwiedzi - tylko po francusku jest :marian:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Ulubiene kreskuwki

Post autor: Alferdo » 04-05-2017, 11:21

francuski dubling najlepszy
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości