Netflix w Polsce

Premiery, dyskusje, oceny
Owsiak
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1141
Rejestracja: 23-07-2015, 15:27
Beczki: 13

Netflix w Polsce

Post autor: Owsiak » 08-01-2016, 19:38

Już jest i można oglądać Pawn Stars z napisami po angielsku.

Polecam, pierwsze 30 dni za darmo.
Ostatnio zmieniony 08-01-2016, 19:38 przez Owsiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Siema!

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 08-01-2016, 19:40

Gówno niech spierdala.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Owsiak
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1141
Rejestracja: 23-07-2015, 15:27
Beczki: 13

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Owsiak » 08-01-2016, 19:42

Czemu? Fajne jest, jakość nawet ok (chociaż oglądam na tablecie, także mogę tego nie widzieć) i miejsca na dysku nie zajmuje.
Ostatnio zmieniony 08-01-2016, 19:42 przez Owsiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Siema!

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 08-01-2016, 19:51

A jak wysiądzie internet to nie będziesz oglądał.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Owsiak
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1141
Rejestracja: 23-07-2015, 15:27
Beczki: 13

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Owsiak » 08-01-2016, 19:52

Gdzie ty żyjesz, że ci internet pada?
Siema!

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 08-01-2016, 19:56

W wiosce. Mam neozdradę przecier.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Owsiak
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1141
Rejestracja: 23-07-2015, 15:27
Beczki: 13

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Owsiak » 08-01-2016, 20:11

U mnie nic nie pada i polecam Netflixa. Jeszcze nie sprawdzałem czy Storage Wars jest.
Ostatnio zmieniony 08-01-2016, 20:11 przez Owsiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Siema!

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Re: Netflix w Polsce

Post autor: Burak » 08-01-2016, 23:23

Również polecam, X-Files w HD jest nawet.
Boli mnie co se napiszesz na forze

kupamen
User

Posty: 145
Rejestracja: 19-04-2013, 23:01

Re: Netflix w Polsce

Post autor: kupamen » 17-02-2016, 15:51

Nadal można aktywować na miesiąc za darmo?

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 10-01-2017, 12:18

jutro mi sie konczy subskrypcja, wykup mi ktos, bo jestem na 4 sezonie trawki z 8 :bambo:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 10-01-2017, 13:52

nie kupie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 10-01-2017, 13:59

czemu?
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 10-01-2017, 14:02

bo nie mam kesz forsa
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156762
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 10-01-2017, 14:04

ale żyd :qface:
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Netflix w Polsce

Post autor: Burak » 10-01-2017, 15:45

Ridż pisze: bo nie mam kesz forsa
Daj Tyciorowi numer karty, ważność i cvv2, to chociaż darmowego triala sobie weźmie :duda2:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 10-01-2017, 21:06

Burak pisze: Daj Tyciorowi numer karty, ważność i cvv2, to chociaż darmowego triala sobie weźmie
nie dam
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość